کد خبر: ۵۵۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 24 January 2018

تشریفات عروسی

به گزارش سایت تشریفات (tashrifat.org)، تشریفات عروسی، همان طور که در نگاه اول به ذهن می رسد؛ تنها منحصر به جشن عروسی نیست. بلکه بخش های فرعی مختلفی را نیز شامل می شود. خدماتی نظیر آتلیه، عکاسی، فیلم برداری، مزون عروس و داماد، آرایش عروس و داماد، گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس و....

بسیاری از موسسه های برگزار کننده ی مراسم های عروسی، عقد و نامزدی، انجام تمامی مراحل گفته شده را به عهده می گیرند و می توانند بار بزرگی از روی دوش شما بردارند. همین امر سبب راحتی خیال شما می شود و باعث می شود از دغدغه ها، فکرهای مختلف، استرس ها و دل نگرانی هایی که ممکن است در حین و پیش از مراسم گریبان گیر شما شود؛ تا حد زیادی کاسته شوند.

البته باید گفت، بخشی از این دل نگرانی ها به عدم وجود برنامه ریزی برمی گردد. اگر شما یک برنامه ی مدون و جامع برای انجام کارهای لازم تهیه کرده باشید و مسولیت انجام آن کار را به عهده ی فرد مشخصی نهاده باشید؛ هیچ گاه در آستانه ی بهترین شب زندگی تان خسته، افسرده و مضطرب نخواهید بود و قادر خواهید بود که از تک تک لحظه های زیبای مراسم به اتفاق همسرتان لذت ببرید.

مراسم عروسی در ایران، معمولا آخرین مرحله از مراحل چندگانه ی ازدواج به شمار می رود. پیوندی که با مراسم عقد رسمی آغاز می شود و با مراسم عروسی، شکل رسمی و مستقلی به خود می گیرد.

اگر در آستانه ی برپایی مراسم عروسی هستید، یا به تازگی این مراسم را پشت سر گذاشته اید، در تب و تاب برگزاری این مراسم ، حتما به فکر کمک گرفتن از موسسات برپا کننده ی عروسی نیز افتاده اید. موسساتی که کارشان تدارک مراسم های مختلف عروسی، نامزدی و عقد است.

برگزاری آبرومندانه و با شکوه یک مراسم عروسی، به عوامل های مختلفی بستگی دارد. مسائلی وجود دارد که ممکن است به ذهن شما و همسرتان خطور نکند، اما این موسسات می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند و مشاوره ی درستی به شما ارئه دهند؛ تا هر چه بهتر برای رسیدن به ایده آل های خود تلاش کنید. چرا که چنین مراسمی تنها یک بار در زندگی شما برگزار خواهد شد و برای اینکه خاطره ای خوش و به یادماندنی از آن داشته باشید؛ باید تا حد ممکن ایده آل هایتان را عملی کنید.

چیزی که در برگزاری یک مراسم عروسی بیش از همه مهم و حائز اهمیت می باشد، تعیین تعداد مهمانان و تعیین مکان برگزاری آن است. عروسی های ایرانی معمولا در تالارهای عروسی یا باغ تالارها برگزار می شوند و هر کدام از این مکان ها به فراخور حال، میزبان تعدادی از مهمان های مراسم عروسی هستند.

برگزاری مراسم در تالار یا باغ بستگی به عوامل مختلفی دارد. برگزاری یک عروسی در باغ می تواند بسیار خاطره انگیز و رویایی باشد و خاطره ای دلپذیر برای مهمانان به ارمغان بیاورد. اما باید توجه کرد که امکان برگزاری مراسم در باغ، در فصول سرد سال وجود ندارد. برگزاری مراسم در تالار هم مستلزم وجود شرایط مختلفی است. از جمله هماهنگی فضای سالن با تعداد مدعوین، نورپردازی مناسب، انتخاب جایگاه مناسب برای عروس و داماد، تمیزی و نظافت سالن، میزو صندلی ها، راه پله ها، سرویس های بهداشتی و ....

امیدواریم که با برنامه ریزی درست از مراسم عروسی تان لذت ببرید.

 

منبع: http://www.Tashrifat.org

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار