سرمربی سابق تیم ملی جوانان و مدیر جدید استعدادیابی باشگاه هاوش گنبدکاووس گفت: ظرفیت والیبال شهر گنبدکاووس بی نظیر است و خوشحالم که به پایتخت والیبال ایران آمده ام.
کد خبر: ۵۷۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 05 March 2018

به گزارش تابناک : یویتسا ست‌کوویچ مربی صربستانی و مدیر جدید استعدادیابی باشگاه هاوش گنبدکاووس شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان با اشاره به همکاری جدید با والیبال گنبدکاووس اظهار کرد: توانایی و ظرفیتی که شهر گنبد در رشته والیبال دارد را پیش از این در جهان ندیده ام و افتخار می کنم که اکنون در پایتخت والیبال ایران و حتی جهان حضور دارم.

ست کوویچ افزود: به والیبال گنبدکاووس باور داشتم و به همین علت اینجا حضور دارم و این شهر قلب تپنده والیبال ایران است.

وی افزود: باور قلبی دارم که ورزش والیبال گنبدکاووس آینده درخشانی خواهد داشت زیرا مربیان، بازیکنان و مردم علاقه مند زیادی به این رشته در این شهرستان وجود دارد.

این مربی صرب خاطرنشان کرد: قطعا کار کردن در گنبدکاووس به دلیل وجود علاقه مندان بسیار به ورزش والیبال، دشوار است.

ست کوویچ با ابراز خوشحالی از حضور در گنبدکاووس افزود: امیدوارم بتوانم با کمک پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان و با یک برنامه ریزی حرفه ای که جزییات آن بعدا اعلام می شود به رشد و شکوفایی ورزش والیبال این شهرستان کمک کنم

وی به برنامه های خود اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های والیبال خود را پله پله آغاز خواهم کرد و به‌پیش خواهم برد تا بتوانم با بازیکنان و مربی‌ها کار کرده و افراد زیادی را در این رشته پرورش دهم.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار