مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با تامین مرغ منجمد کار توزیع بیش از هزار تن مرغ در استان آغاز شده است.
کد خبر: ۵۷۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 05 March 2018

به گزارش تابناک : عزیز سیدی  افزود : مرغ منجمد با نرخ هر کیلو گرم ۵ هزار و ۸۰۰ تومان از محل کارخانه خریداری و با قیمت هر کیلو گرم ۶ هزار و ۲۰۰ تومان  به مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی با اشاره به این که  به دلیل بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور بخش عمده ای از مرغ های تخمگذار کشور معدوم شدند اظهار داشت : با تامین تخم مرغ وارداتی  هم اکنون تخم مرغ مورد نیاز مردم استان در حال توزیع است. قیمت هر شانه تخم مرغ  ۱۲هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام نوروز از تامین شده و هیچگونه نگرانی در این مورد وجود ندارد .

سیدی گفت : تاکنون از استان اصفهان ۲۰۰ تن سیب درختی و از منطقه رودخانه رودان ۴۰۰ تن پرتقال تامین و ذخیره سازی شده است.

وی اضافه کرد : همچنین ۲۰۰ تن گوشت قرمز تهیه و ذخیره سازی شده است. برنج هندی ۱۱۲۱ از دیگر اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز است که تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان توزیع و قیمت برخی کالاها توسط ستاد تنظیم بازار استان ابلاغ خواهد شده اظهارداشت: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی، شرکت پشتیبانی دام ، شرکت بازرگانی غله  و همچنین تعزیرات حکومتی  طرح توزیع کالاهای اساسی مردم در ایام نوروز انجام خواهد شد.

سیدی عنوان کرد: وضعیت بازار در ایام  نوروز بطور شبانه روز کنترل و در صورت هر گونه کمبود در کوتاه ترین زمان کالاهای مورد نیاز تامین  خواهد شد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار