سرپرست هیات ژیمناستیک استان هرمزگان گفت: پس از حضورم در مسند مدیریت ژیمناستیک استان هرمزگان، شاهد آشفتگی و بی نظمی‌هایی در امور هیات استان بودیم که این امر باعث وجود استرس در بین مربیان و همکاران شده بود که در اولین اقدام ما تنظیم چارت اداری براساس توانمندی‌های خاص در افراد و سپردن مسئولیت به آن‌ها بود.
کد خبر: ۵۷۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 05 March 2018

به گزارش تابناک : یونس برهم در دیدار با رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، افزود: به لطف نیک اندیشی و مدیریت خوب مسئولین کنونی فدراسیون شاهد رشد و ترقی محسوس و ملموسی در سطح ژیمناستیک کشور هستیم که این امر در هرمزگان نیز کاملاً مشهود است.

یونس برهم افزود: فدراسیون ژیمناستیک با ایجاد همدلی در بین تمامی هیات‌های سراسر کشور توانسته علاوه بر ایجاد رقابت شاداب و جوانمردانه، رفاقت و صمیمیت خاصی نیز بوجود آورد که این ‌وفاق با توجه به شناخت، تعاریف و گفته‌های بسیاری از کارشناسان این رشته در طول تاریخ ژیمناستیک کشور بی سابقه بوده است.

سرپرست هیئت ژیمناستیک استان هرمزگان ضمن حمایت همه جانبه استان از مسئولین کنونی فدراسیون خاطرنشان کرد: در طول حضور ٢٠ ساله خود در مدیریت ورزش همیشه شاهد مخالفت افرادی با ایجاد شفاف سازی و برخورد قانونی با شرایط بوده‌ام که در اتفاقات اخیر فدراسیون نیز برخی انگشت نما، با اهداف خاص و مشخص به دنبال ایجاد تفرقه در این جمع یکدل بودند.

برهم ادامه داد: از زمان ابلاغ سرپرستی بنده در تمامی نشست‌ها در بین همکاران هیات ژیمناستیک استان هرمزگان، ایجاد صمیمیت و تبادل همفکری علمی و عملی در چارچوب قانون و مقررات جاری فدراسیون در دستور کار قرار داده شده است و جای بسی خوشحالی است که به گفته تمامی مربیان و کارشناسان ژیمناستیک استان، این رشته در طول ٦ ماه گذشته با حمایت و همکاری فدراسیون محترم و تمامی همکاران دلسوز ورزش استان خط مشی صعودی در پیش گرفته و بی شک این امر در آینده به صورت چشمگیر فراگیر خواهد شد.

برهم بیان کرد: مسئولین فدراسیون ژیمناستیک همیشه حمایت هرمزگان را به دنبال خود خواهند داشت چون دقیقاً خط فکری در پیش گرفته یک سو ‌و در چارچوب قانون است.

وی در مورد عملکرد ٥ ماهه خود در هیئت ژیمناستیک اظهار کرد: پس از ابلاغ و حضور بنده به عنوان سرپرست هیات ژیمناستیک استان هرمزگان، شاهد آشفتگی و بی نظمی‌هایی در امور هیات استان  بودیم که این امر باعث وجود استرس در بین مربیان و همکاران شده بود که باعث شد اولین اقدام ما تنظیم چارت اداری بر اساس توانمندی‌های خاص در افراد و سپردن مسئولیت به آن‌ها باشد.

سرپرست هیئت ژیمناستیک استان هرمزگان ایجاد سیستم سخت افزاری، نرم افزاری، وب سایت جامع، برگزاری آزمون‌های سطح بندی، مسابقات قهرمانی استان، تعامل و همفکری در بین شهرستان‌های استان با سامانه نرم افزاری استان، ایجاد سامانه مالی قانون مند و حذف دریافت وجه نقدی، ایجاد کلاس بندی مستقل و یک پارچه در استان را بعنوان گوشه‌ای از فعالیت‌های ٥ ماهه ‌هیات ژیمناستیک استان هرمزگان نام برد.

برهم، مجمع سالیانه فدراسیون‌ها را اقدامی شایسته دانست و عنوان کرد: مجمع سالیانه فدراسیون‌های ورزشی علاوه بر ایجاد شفاف سازی مالی و ارائه گزارش عملکرد برای وزارت محترم ورزش باعث ‌ایجاد همدلی و هماهنگی یکدست در استان‌ها می‌شود.

در این‌ نشست رئیس فدراسیون ژیمناستیک نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های چشمگیر هیئت ژیمناستیک استان هرمزگان گفت: از اهداف فدراسیون، رونق ژیمناستیک و معرفی استعدادهای مستعد به کشور و جهان است که با روند در پیش گرفته در هرمزگان می توان امیدوار بود ورزشکاران این استان در آینده‌ای نه چندان دور صاحب سکوهای کشوری و بین المللی شوند.

اینچه درگاهی افزود: پتانسیل استان هرمزگان بنا به شرایط جغرافیایی می تواند یکی از مستعدترین های هر رشته در کشور باشد که امیدواریم با همکاری بیش از پیش فدراسیون و هیئت‌های استانی شاهد معرفی ورزشکاران بیشتری از استان‌ها در سطح اول ژیمناستیک باشیم.

در پایان این نشست در خصوص همکاری و تعامل بیش از پیش فدراسیون و هیات ژیمناستیک استان هرمزگان نیز راهکارهایی ارائه شد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار