رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران: هرمزگان به زودی میزبان مسابقات بولینگ و بیلیارد کشور می شود.
کد خبر: ۵۷۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 07 March 2018

به گزارش تابناک : هاشم اسکندری در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اظهارکرد: با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان امیدوارم اتفاق های بسیار خوبی برای این رشته ورزشی در استان رخ دهد و انشالله یک دوره از رقابتهای ملی و بین المللی را هرمزگان میزبان باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون بولینگ و بیلیارد جزء یکی از فدراسیونهای برتر آسیا قرارداردو تاکنون این فدراسیون برترین امتیازات راداشته است.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد وبولس تصریح کرد: امیدوارم به زودی شاهد این باشیم که در تیم ملی از استان هرمزگان شاهد حضور ورزشکار این رشته باشیم.

وی در خصوص میزبانی ایران در رقابت های اسنوکر قهرمانی 2018 آسیا بیان داشت: کشور امارات متحده عربی به عنوان اصلی ترین رقیب ایران سعی داشت میزبانی را از کشورمان به نفع خود بگیرد که در نهایت با رای گیری نهایی کشورهای عضو، جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت 97 به عنوان میزبان رقابت های قهرمانی اسنوکر آسیا انتخاب شد.

اسکندری یادآورشد: محمد خدری از داوران بسیار خوب ما در استان است و ما هرجا اشکالاتی داشته باشیم از راهنمایی وی بهره می گیریم ، قطعا باشگاههای استان باید ساماندهی شوند و در نوبت صبح بانوان هم از این فضاها بهره کافی و لازم را ببرند و اگر اندکی حرکت در حوزه بانوان هم در استان انجام شود بی شک در زمینه اسنوکر هم در چند سال دیگر هرمزگان حرفهایی برای گفتن خواهد داشت.

وی اضافه کرد: گرچه افکار عمومی بر این باورند که بیلیارد رشته‌ای برای قشر مرفه جامعه است در حالیکه بیشتر قهرمانان این رشته ورزشی جزو قشر متوسط جامعه هستند و ما هم در صدد توسعه این رشته ورزشی در تمامی اقشار جامعه هستیم و امیدواریم به زودی شاهد احداث مجتمع های بولینگ در سطح استان هرمزگان هم باشیم .

دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهارداشت: ما آمادگی داریم که در استان میزبانی یک رویداد ورزشی مهم در رشته بولینگ و بیلیارد باشیم و امیدوارم با حضور آقای پاکزاد شاهد رشد و موفقیت های دوچندان این رشته ورزشی در استان باشیم.

وی ادامه داد: از مسئولین ادارات ورزش و جوانان شهرستانها خواستارم که این رشته ورزشی را در در هر شهرستان فعال نمایند تا در تمامی شهرهای استان شاهد رشد و توسعه این رشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستانهای بندرعباس، بندرلنگه، بستک، قشم ، رودان نیز این رشته فعالیت دارد و امیدوارم در همه شهرستانهای استان این رشته فعال و منسجم باشد تا در آینده ای نه چندان دور حضور ورزشکاران هرمزگانی در ارنج های تیم ملی و در عرصه های بین المللی را شاهد باشیم.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار