فرمانده انتظامی استان از کشف 873 کیلو انواع مواد افیونی طی اجرای طرح های پاکسازی و عملیات موفق پلیسی در 72ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 08 March 2018

به گزارش تابناک : سردار "عزیزاله ملکی"  گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی برای ارتقاء امنیت اجتماعی، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، به مدت 72ساعت تشدید طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ، ضمن متوقف کردن 7 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، موفق به کشف 621کیلو  تریاک ، 250 کیلو حشیش و 2  کیلو هروئین شدند.

سردار ملکی با اشاره به اخذ مجوزهای قضائی برای بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران تصریح کرد: در این طرح با تلاش مأموران طی پاکسازی محله های آلوده و جرم خیز، 29 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار