تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره)، ضرورت راستگویی و اجرای دستورات دینی، اهمیت صرفه جویی در مصرف آب و خرید کالای ایرانی،لزوم مقابله با بی حجابی و قانون گریزی در جامعه و گرامیداشت روز راهیان نور و روز درختکاری از مهمترین محورهای خطیبان نماز جمعه در شهرستان های هرمزگان بود.
کد خبر: ۵۷۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 09 March 2018

به گزارش تابناک : **شیخ محمد صالح مهجور خطیب جمعه اهل سنت بندر عباس با تاکید بر اهمیت راست گویی در اسلام گفت: راست گویی از تعهدات انسان مسلمان به خداوند است.
**حجت الاسلام معتمدی فر امام جمعه میناب با اشاره به فرهنگ خانه تکانی گفت: درآستانه سال نو در مصرف آب صرفه جویی کنید، زیرا میناب و هرمزگان به علت خشکسالی بشدت نیازمند حفظ منابع آبی است.
**حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد با تبریک ولات با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: اگر امروز ما در ایران اسلامی امنیت، آزادی و دین اسلام داریم همه این‌ها به برکت خون پاک شهدای عزیزی است که در دامان مادران بزرگ تربیت شدند.
** حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان سیریک هم با تاکید بر اجرای عدالت در جامعه افزود: مسئولان باید در راستای اجرای درست سیاست‌های نظام و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای تحقق عدالت و خدمتگزاری صالح به مردم تلاش کنند.
** حجت الاسلام قائدی امام جمعه بستک نیز با گرامیداشت نامگذاری روز راهیان نور گفت: در اردو‌های راهیان نور فرهنگ انقلاب، جهاد و شهادت به نسل‌های بعد منتقل می‌شود.
** خطیب اهل سنت بستک با اشاره به روز درختکاری گفت: با کاشتن درخت می‌توان به حیات بشر و محیط زیست کمک و نشاط  را در میان مردم بیشتر کرد.
** امام جمعه شهرستان جاسک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حجاب گفت: مسولان و روحانیون باید با همکاری و بسیج امکانات با فرهنگ بی حجابی مقابله کنند.
**امام جمعه شهرستان قشم هم افزود: طرح مسئله حجاب اجباری توسط برخی خواص، در حقیقت دنبال کردن طرح‌های دشمن و به معنای تعطیل کردن تمام دستورات اسلام است.
** حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان پارسیان هم اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت:یکی از کاربرد‌های مهم این کانون‌ها جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان به مساجد بوده است.
** امام جمعه شهرستان بشاگرد با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) کفت: حفظ اسلام مهمترین واجب دینی است که باید مورد توجه مسولان و متولیان حکومت اسلامی باشد.
**حجت الاسلام علیرضا صفایی حایری امام جمعه شهرستان بندرخمیر هم با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری گفت: در این زمینه باید از نهاد مقدس کمیته امداد تشکر کرد و امیداواریم این نهاد رویکرد فرهنگی داشته باشد.
**امام جمعه بندر لنگه هم با اشاره به نزدیک بودن مراسم چهارشنبه پایان سال از خانواده‌ها خواست تا از فرزندانشان مراقبت بیشتری کنند و نیروی انتظامی هم با فروشندگان مواد انفجار زا برخورد قانونی کند.
** امام جمعه اهل سنت بندر لنگه هم گفت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای عاری از کم حجابی و رعایت شئونات اسلامی داشته باشیم بانوان باید از سیره و روش حضرت فاطمه (س) الگو بگیریند.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار