کاروان دانشجویی راهیان نور استان هرمزگان با بدرقه رئیس بسیج دانشجویی استان هرمزگان، معاون فرهنگی و دانشجویی و نماینده دفتر نهاد رهبری در واحد بندرعباس، متشکل از 285 دانشجوی خواهر و برادر برای بازدید از مناطق جنگی کشور عازم استان خوزستان شدند.
کد خبر: ۵۷۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 09 March 2018

به گزارش تابناک : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در این مراسم با اشاره به جان فشانی های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس گفت : امروز که به مناطق جنگی شرفیاب می شوید از جان گذشتگی و فداکاری های رزمندگان را در آن شرایط سخت به خاطر بسپرید که به خاطر دفاع از این مرز وبوم ،جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا آرامش و آسایش ما را رقم بزنند .

دکتر مهدی باقری ، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب الهی و استثنایی دانست که معادلات غرب و شرق را به هم ریخت و ملت ایران را از زیر یوغ استعمار نجات داد .

وی افزود :«دشمنان گمان کردند که با حمله و ایجاد جنگ نابرابر به این سرزمین پهناور می توانند این انقلاب مردمی ایران را از پای در بیاورند ولی تمام محاسبات آنان اشتباه از کار درآمد و به شکست انجامید.»

وی ، مردان و زنان غیور ایرانی را، قهرمانان بزرگی خواند که برخلاف تصور و تفکر ابلهانه شرق و غرب با اهدا جان و مال خود در برابر یورش دشمن ایستادند و آنان را به زانو درآوردند .

باقری، انقلاب اسلامی را به درختی تنومند تشبیه کرد که دراعماق جان و دل مردم ریشه دوانیده و امروز دیگر هر هرز بادی او را تکان نخواهد داد .

وی با آرزوی سفری خوش و معنوی برای کاروانیان راهیان نور توصیه کرد که از این سفر معنوی نهایت بهره و استفاده را ببرند و آن را توشه ای برای راه آینده خود سازند .

285 دانشجوی دانشگاه برای این سفر معنوی مورد بدرقه مسئولان قرار گرفتند و برای بازدید از مناطق جنگی استان خوزستان به این منطقه اعزام شدند.

  

 

 

 

 

منبع : آنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار