دکتر علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر دو روزه خود به هرمزگان از مراکز بهداشتی درمانی محله نو ایسین، تازیان و مرکز خدمات جامع سلامت پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۵۷۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 11 March 2018

به گزارش تابناک : دکتر رییسی با حضور در مراکز بهداشتی درمانی محله نو ایسین و تازیان بندرعباس پس از دیدار و گفتگو با پرسنل شاغل در این مراکز، شاخص های بهداشتی در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) را مورد ارزیابی و برررسی قرار داد.

وی پس از بازدید از واحدهای دندانپزشکی و تاکید بر ارائه خدمات مطلوب، از تلاش های دندانپزشکان در این حوزه تشکر کرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت روند پیگیری و مراقبت از مادران باردار به ویژه مادران پرخطر بصورت مراجعه حضوری و ثبت در سامانه یکپارچه بهداشت توسط مراقبین سلامت و ماماها مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر رییسی بر مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز اقامتگاه ویژه پزشکان و ماماهای این مراکز تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش های شوراها و مسئولین منطقه در جهت راه اندازی داروخانه و آزمایشگاه محله نو ایسین ستودنی است.

دکتر رییسی، دهگردشی، پیگیری بیماران خصوصا مادران باردار، نرخ بارداری، آمار جمعیتی منطقه و خانه های بهداشت تحت پوشش را از روسای مراکز بهداشتی درمانی محله ایسین و تازیان جویا شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان بازدید از نخستین روز سفر خود به بندرعباس، از پروژه آموزشگاه و خوابگاه بهورزی واقع در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت پیامبر اعظم (ص) بازدید کرد و از معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواست پروژه های در دست اقدام حوزه بهداشت را با سرعت بیشتر و در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسانند.

گفتنی است؛ دکتر داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاون بهداشت دانشگاه و جمعی از مسئولین حوزه بهداشت استان در این بازدید ها معاون بهداشت وزارت بهداشت را همراهی کردند.

 

 

 

منبع : بهداشت نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار