کلیات بودجه پیشنهادی سال 97 و صورت های مالی طرح های تملک دارائی های سرمایه ای آبفای هرمزگان به تصویب نمایندگان صاحبان سهام رسید.
کد خبر: ۵۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 11 March 2018

به گزارش تابناک : جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به ریاست "مسعود خشایی" معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آبفای کشور و حضور صددرصدی سهامداران برگزار و کلیات بودجه سال 97 این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با موضوع بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی سال 97 و صورت های مالی طرح های تملک دارائی های سرمایه ای سال 96 آبفای هرمزگان در بندرعباس برگزار شد، کلیات بودجه سال 97 این شرکت به تصویب رسید.

 "امین قصمی" رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفای هرمزگان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی به بیان اهداف بودجه سال 97 در راستای دستیابی و تحقق راهبردهای وزارت نیرو در بخش آب و فاضلاب و برنامه های این شرکت در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداخت.   

وی همچنین برنامه های پیشنهادی هیئت مدیره در خصوص حوزه های مختلف شرکت شامل؛ بهره برداری، خدمات مشترکین، توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب، فناوری و تحقیقات و مدیریت منابع انسانی برای سال 97 را به مجمع ارائه نمود.

قصمی در ادامه ضمن ارائه گزارش حسابرسی مستقل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای، به اقدامات انجام شده و عملکرد شرکت در این بخش اشاره کرد. همچنین پس از استماع گزارش های ارائه شده، بودجه پیشنهادی سال 97 و صورت های مالی طرح های تملک دارائی های سرمایه ای به تصویب نمایندگان صاحبان سهام رسید.

گفتنی است؛ در پایان  معاون برنامه ریزی آبفای کشور از مدیرعامل و همچنین اعضاء هیئت مدیره شرکت آبفای هرمزگان به خاطر تلاشهای بعمل آمده در خصوص عملکرد مطلوب شرکت در سال گذشته تشکر و قدردانی نمود.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار