دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان گفت: دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان برگزار و مریم ریاضی تهرانی به عنوان رئیس این جمعیت انتخاب شد.
کد خبر: ۵۷۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 12 March 2018

به گزارش تابناک : معصومه هوشمند یکشنبه 20 اسفندماه 96 در حاشیه برگزاری دومین دوره از انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان اظهار داشت: افراد کاندیدای این دوره از انتخابات باید شاخص‌هایی همچون شرکت منظم در جلسات استانی و کارگروه‌های تخصصی و جلسات عمومی، حضور منظم در نشست‌های شورای مرکزی جمعیت بانوان فرهیخته تهران و یا استان‌های دیگر را دارا باشند.
وی در ادامه این مراسم که در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد افزود: همچنین شرکت در جلسات منطقه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته، عضویت حداقل 5 سال در جمعیت بانوان استان، مشارکت فعال در فعالیت‌های بانوان و مدیریت جهت پیگیری و تحقق مصوبات و برخورداری از توانمندی لازم در برقراری ارتباط رسانه‌ای از دیگر شاخص‌های کاندیدای ریاست جمعیت بانوان فرهیخته است.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان در ادامه، توانایی ارتباط با گروه‌های مختلف بانوان و جذب آنان، همراهی و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی، رضایتمندی اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته استان و دبیرخانه از وی و داشتن روحیه تعاملی با اعضای جمعیت و دستگاه‌ها را از دیگر شاخص‌هایی عنوان کرد که کاندیدای رئیس این جمعیت باید دارا باشد.

هوشمند همچنین افزود: ارائه طرح و برنامه‌های موثر، کاربردی و قابل اجرا به منظور ارتقاء فرهنگ بانوان و خانواده‌ها با مشارکت دستگاه‌های استانی و همچنین حضور 4 ساعت در هفته در دفتر جمعیت بانوان فرهیخته استان از دیگر شاخص‌های کاندید ریاست این جمعیت در استان هرمزگان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان از ابتدای سال جاری تا‌کنون پرداخت.

گفتنی است، دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار و مریم ریاضی تهرانی به عنوان رئیس این جمعیت انتخاب شد.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار