فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان طی شبانه روز گذشته موفق به کشف یک تن و ۵۵۰ کیلوگرم تریاک در این استان شد.
کد خبر: ۵۷۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 14 March 2018

به گزارش تابناک : سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، طی شبانه روز گذشته پنج طرح مقابله با سوداگران مرگ در ایست و بازرسی چغازردی و درپهن، میناب، بونجی، سیریک و حاجی آباد اجرا شد.

وی بیان داشت: در این عملیات ها ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و ۱۱ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن هشدار به خانواده ها از شهروندان خواست تا برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند.

استان هرمزگان بواسطه همسایگی با ۲ استان سیستان و بلوچستان و کرمان به نوعی بستر و محل انباشت مواد مخدر شده و قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از این استان ها از مسیر خشکی و دریایی استفاده می کنند.

هر چه مبارزه نیروهای انتظامی و امنیتی کشور با قاچاقچیان مواد مخدر به روزتر و قاطع تر می شود از دیگر سو سوداگران مرگ شیوه های جدیدتری در پیش می گیرند که انتقال مواد مخدر نیز از نقطه ای به نقطه دیگر پیچیده تر و غیرقابل دسترس تر شده و چرخه وسوسه انگیز سودآوری و سوداگری از بین نمی رود.

امروز روش حمل و نقل مواد مخدر از خشکی به دریا کشیده شده و با توجه به مرز طولانی هرمزگان از جاسک تا پارسیان به طول ۹۰۰ کیلومتر، قاچاقچیان مواد مخدر این مسیر را با شناور و قایق های تندرو در پیش گرفته اند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار