نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و احادیث مورد تایید مذاهب اسلامی گفت: رعایت حجاب به عنوان یک حکم قطعی اسلام برهمه واجب است.
کد خبر: ۵۸۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 16 March 2018

به گزارش تابناک : آیت الله غلامعلی نعیم آبادی درآخرین خطبه های نمازجمعه سال جاری شهر بندرعباس اظهار کرد: داشتن حجاب مساله ای است که همه فقهای جهان اسلام چه شیعه و چه سنی روی آن اتقاق نظر دارند.
وی ادامه داد: از روزی که اسلام پایه گذاری شد چادر بعنوان حجاب بوده و یکی از دلایلی که مردم علیه رژیم شاهنشاهی پهلوی نیز قیام کردند اجرای احکام دین اسلام و رعایت حجاب اسلامی بود.
خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه چرا باید صحنه های ضد حجاب بوجود بیاید افزود: دولت ودستگاه قضایی باید این مساله را جدی بگیرند و شما مردم نیز به وظیفه دینی خود که همان امر به معروف و نهی ازمنکر عمل کنید.
آیت الله نعیم آبادی یاد آور شد: زنان نیز 2 راه دارند یا انتخاب راه غلط غرب که درآن شرف و معرفت بسیار کم رنگ است و زن را تبدیل به بازیچه و ابزار دست بنگاه های اقتصادی شده و یا عمل به احکام اسلام که آیاتی از قرآن مجید به آن اختصاص دارد.
وی در ادامه با اشاره به آمارهای منتشره اورژانس کشور در خصوص کشته، مجروح و حتی قطع عضو شماری از هم وطنان از مردم خواست در تعطیلات نوروزی طوری رفتار کنند که امنیت روحی، روانی و جسمی شان در خطر قرار نگیرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مردم خواست دراین روزها با کمک پیدا و پنهان به فکر افراد فقیر، ناتوان و سفره همسایه های مستضعف خود باشند و با کمک به آنان نگذارند سفره هایشان جگرسوز شود.
آیت الله نعیم آبادی در ادامه خطبه دوم نماز جمعه با توصیه مردم به صرفه جویی در مصرف آب بیان داشت: قرن حاضر، قرن جنگ آب است و از هم اکنون زمینه آن درحال آغاز شدن است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار