مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: طرح عیدانه با محوریت کتاب از 4 تا 13 فروردین سال 97 در بوستان ‌های ساحلی و محل اسکان میهمانان نوروزی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 17 March 2018

به گزارش تابناک : ناهید سلیمانی احمدی روز شنبه اظهار داشت: این طرح در راستای حذف پیک‌ های نوروزی و لزوم اجرای ویژه برنامه‌ های شاد برای کودکان و نوجوانان در قالب ویژه برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.
وی افزود: بازی و سرگرمی، بازی با کلمات، قصه خوانی شامل قصه های ناتمام، معرفی کتاب و نویسندگان، داستان‌ و خاطره نویسی از جمله برنامه های طرح عیدانه نوروز 97 در سطح هرمزگان است. 
مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان هدف از اجرای این برنامه‌ ها در ایام نوروز را علاوه بر بحث اطلاع رسانی به مردم، ایجاد لذت کتاب ‌خوانی در طول روزهای نوروز عنوان کرد.
سلیمانی احمدی گفت: ویژه برنامه های طرح عیدانه از 4 تا 13 فروردین در بوستان های ولایت، غدیر در زیر پرچم، شهرک توانیر و بوستان سورو برگزار می شود. 
در سال 95 نیز طرح «عیدانه کتاب» از 15 اسفندماه تا 15 فروردین 96 در کتاب ‌فروشی‌ های عضو این طرح در سراسر کشور برگزار شد و 754 کتاب ‌فروشی از استان های کشور در طرح «عیدانه کتاب» مشارکت داشتند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار