مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: توزیع میوه شب عید با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و حمایت از مصرف کنندگان با نرخ مصوب در هرمزگان آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 19 March 2018

به گزارش تابناک : سیروس اسدپور در آئین نمادین توزیع آغاز توزیع میوه شب عید با بیان اینکه ۳۰۰ تن سیب درختی و ۴۰۰ تن پرتقال در ایام نوروز توزیع می‌شود گفت: قیمت هر کیلوگرم سیب درختی و پرتقال برای مصرف کننده ۲ هزار و پانصد تومان است.

وی با بیان اینکه توزیع میوه با همکاری صنف میوه و تره بار توسط بیش از۵۰ عامل توزیع میوه انجام میشود، افزود: با توجه به اینکه تعاون روستایی در کلیه مناطق روستایی نمایندگی دارد سعی شده در نقاط محروم استان نیز از این میوه بهره مند شوند.

اسدپور با اشاره به اینکه در ایام نوروز میزان ۷۰۰ تن سیب و پرتقال توزیع می شود گفت: سیب شب عید هرمزگان از اصفهان و پرتقال والنسیا نیز از رودان تهیه شده است.

وی افزود: توزیع میوه های شب عید دیروز در شهرستان ها و امروز از بندرعباس آغاز شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط ستاد تنظیم بازار، توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب تا ۱۵ فروردین در هرمزگان ادامه دارد.

وی افزود: قیمت های میوه شب عید بر اساس دستورالعمل حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از خرده فروشان است. هدف از اجرای این طرح حمایت از تولید کننده داخلی و تنظیم بازار ایام نوروز است. میوه به اندازه نیاز تامین شده و بتدریج از طریق غرفه های پیش بینی شده در اختیار مردم قرار می گیرد.    

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار