استاندار هرمزگان با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی تاکید کرد: سال جدید از سال های مهم در تاریخ انقلاب خواهد بود و دولت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن بسیاری از خواسته های مردم در این سال برنامه دارد.
کد خبر: ۵۸۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 21 March 2018

به گزارش تابناک : فریدون همتی شامگاه سه شنبه در بخشی از پیام خود ضمن تبریک سال 1397 به رهبر فرزانه انقلاب و رییس جمهوری و آرزوی موفقیت و برکت برای مردم استان هرمزگان عنوان کرد: ایرانیان به عنوان مردمانی برخوردار از تمدنی کهن و فرهنگی غنی، آغاز بهار طبیعت را به عنوان منشا آغاز سال نو قرار داده و بر این اساس جشن باستانی نوروز برای گرامیداشت شروع یک سال جدید شکل گرفت و هزاران سال است که شاهد پاسداشت این آیین هستیم.
وی در ادامه این پیام ابراز کرده است: ایران اسلامی در سال گذشته رویدادهای مهمی را در مسیر رشد روز افزون خود پشت سر گذاشت که می توان به 29 اردیبهشت، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور 42 میلیونی ملت ایران در پای صندوق های رای اشاره کرد که مردم بار دیگر بر پای بندی و اطمینان خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مهر تایید زدند.
استاندار هرمزگان در این پیام تاکید کرده است: مردم در این انتخابات باشکوه با 24 میلیون رای، به تداوم راه تدبیر و امید، رای مجدد دادند و حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی را برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس جمهوری کشور انتخاب کردند که نشان می دهد دولت یازدهم توانست با تدبیر مناسب، امید را برای این کشور به ارمغان آورد.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در بخشی دیگر از پیام نوروزی خود عنوان کرد: در سال 96 دولت دوازدهم با سرلوحه قرار دادن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کار خود را آغاز کرد و تلاش گسترده ای در راستای تحقق بخشیدن به رونق تولید و اشتغالزایی برای جوانان صورت گرفت.
همتی حضور گسترده و تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر رویدادهای اثرگذار در سال گذشته دانست که مردم با این حضور بار دیگر پاسخ دندان شکنی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی داده و با امید هرچه بیشتر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز کردند.
وی در ادامه این پیام همدلی و هماهنگی دولت دوازدهم در استان هرمزگان را در راستای شکوفا شدن ظرفیت های این استان می داند و می افزاید: هرساله در نخستین روزهای سال، گردشگران بسیاری از سراسر کشور به استان هرمزگان، سواحل خلیج فارس و جزایر این استان سفر می کنند که در آستانه آغاز تعطیلات نوروز، تمامی دستگاه های اجرایی در هرمزگان تحت مدیریت استانداری هرمزگان با تشکیل جلسات و انجام هماهنگی های متعدد برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در هرمزگان آماده شده اند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار