شهردار قم تأکید کرد؛
شهردار قم با تأکید بر ضرورت ساماندهی اسکان زائران و مسافران نوروزی در شهر گفت: ارگان‌های زیادی در اسکان زائران دخیل هستند و باید تصمیم واحدی برای رفاه حال زائران و مسافران اتخاذ شود.
کد خبر: ۵۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷ 22 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از ستادهای اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین شهرداری در مناطق مختلف شهر با اشاره به جلوگیری از نصب چادر در معابر و بوستان‌های داخل شهر اظهار داشت: جلوگیری از نصب چادر به منطور رفاه و آسایش زائران و مسافران است و تمام تلاش مجموعه شهرداری و مدیریت شهری تأمین امنیت کامل مسافران و زائران است.

وی افزود: یکی از مسائل بسیار مهم که باید به آن توجه شود، افزایش ظرفیت‌های خدمت رسانی به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم است.

شهردار قم با تأکید بر ضرورت ساماندهی اسکان زائران و مسافران نوروزی در شهر عنوان کرد: ارگان‌ها و دستگاه‌های زیادی در زمینه اسکان و اقامت زائران دخیل هستند و به همین دلیل باید تصمیم واحدی برای رفاه حال زائران و مسافران اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم و زائران اهمیت بسیار زیادی دارد گفت: کارها و فعالیت‌ها تنها در صورتی نتیجه بخش است که برای رضایت الهی انجام شود و بدون تردید خدمت به مردم و زائران از کارهایی است که نزد خداوند ارزش والایی دارد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق به زائران خاطرنشان کرد: در ورودی‌های شهر باید مسیر هدف زائران مشخص باشد تا زائران برای رسیدن به مقاصد خود با مشکل مواجه نشوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار