رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد
رئيس پليس آگاهي استان قم از کشف يک محموله قاچاق در قم خبر داد و گفت: متهم از سوي مقام قضائي استان با صدور قرار يک ميليارد و 500 ميليون ريالي روانه زندان شد.
کد خبر: ۵۸۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 22 March 2018

به گزارش تابناک قم، احمد کرمی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی استان همدان مشخص شد یک دستگاه تریلر با کم اظهاری کالا از گمرک ترخیص و با عبور از محور مواصلاتی قم قصد انتقال محموله به استان همجوار دارد که موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضائی استان بلافاصله مأموران این پلیس به محورهای مورد نظر اعزام و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: راننده بیان داشت بار خودرو شامل مصنوعات چوبی و فلزی بوده که از گمرک بارگیری و پس از پلمب توسط صاحب کالا به مقصد تهران حرکت کرده است.

کرمی گفت: سپس با حضور صاحب محموله، بار خودور تخلیه و نمونه کالاهای توقیفی به گمرک ارسال و کارشناسان اعلام کردند 93 کارتن برچسب پلاستیکی، 13 کارتن مصنوعات چوبی به وزن 959 کیلوگرم، 35 کارتن جامایعی، 7 کارتن کلاه شنا و 8 کارتن عینک شنا با اسناد ابرازی از سوی صاحب کالا مطابقت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی استان و برای صاحب کالا قرار قانونی یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی صادر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار