در مجموع سرعت متوسط شبکه راه‌های استان در این ایام ۷۸ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است که بیشترین سرعت متوسط ثبت‌شده مربوط به محور باغات - حاجی‌آباد و پارسیان - بندرلنگه با ۹۸ و ۹۷ کیلومتر بر ساعت بوده است .
کد خبر: ۵۸۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 07 April 2018

به گزارش تابناک : در موج دوم سفرهای نوروزی در استان هرمزگان بیش از پنج میلیون تردد وسیله نقلیه توسط ۶۸ ایستگاه تردد شماری به ثبت رسیده است .

در موج دوم سفرهای نوروزی از ششم فروردین لغایت پانزدهم فروردین (۱۰ روز دوم طرح نوروزی) تعداد پنج میلیون و ۵۶ هزار و ۷۶۴ تردد وسیله نقلیه توسط ۶۸ ایستگاه تردد شماری به ثبت رسیده است .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت : در مجموع تردد وسایل نقلیه درون استانی و برون‌استانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد . از این تعداد تردد ، ۷۲۳ هزار و ۶۵۹ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و چهار میلیون و ۳۳۳ هزار و ۱۰۵ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است . بر اساس آخرین اطلاعات واصله از این ایستگاه‌ها بیشترین حجم تردد به ترتیب مربوط به محورهای بندرعباس - سه راه باباغلام (۱۷۱ هزار و ۸۸۴ تردد) ، دشت امام - فین (۱۵۶ هزار و ۶۲۴ تردد) و قشم - درگهان با ۱۵۴ هزار و ۷۷۰ تردد بوده است .

باقرجوان در ادامه اظهار داشت : در این ایام تعداد ۷۸۸ هزار و ۵۰۵ وسیله نقلیه فاصله طولی مجاز و تعداد ۴۴۸ هزار و ۸۵ وسیله نقلیه سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند که بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز به ترتیب با ۲۴ هزار ۸۳۳ و ۲۳ هزار ۳۱۵ و ۲۲ هزار و ۲۱۴ ترددمربوط به محورهای درگهان - قشم و سه‌راهی گهکم - حاجی‌آباد و سیرجان (باغات) - حاجی‌آباد بوده است و بیشترین تخلف فاصله طولی غیرمجاز به ترتیب با ۳۷ هزار و ۱۱۳ و ۳۲ هزار ۵۷۹ و ۳۲ هزار و ۲۸۷ تردد مربوط به محورهای درگهان (قشم) - لافت و دشت امام - فین و قشم - درگهان بوده است .

این مقام مسئول در ادامه افزود : در مجموع سرعت متوسط شبکه راه‌های استان در این ایام ۷۸ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است که بیشترین سرعت متوسط ثبت‌شده مربوط به محور باغات - حاجی‌آباد و پارسیان - بندرلنگه با ۹۸ و ۹۷ کیلومتر بر ساعت بوده است .

در این ایام تعداد ۳۳۳هزار و ۹۵۵ وسیله نقلیه به استان واردشده‌اند که در مقایسه با سال قبل ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد . از کل تردد ورودی تعداد ۵۱ هزار ۱۵۶ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و تعداد ۲۸۲ هزار ۷۹۹ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است . همچنین تعداد ۴۱۷ هزار و ۸۴ وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است . از کل تردد خروجی تعداد ۴۸ هزار و ۷۹۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و تعداد ۳۶۸ هزار و ۲۹۰ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است .

 

 

منبع :IRANWAY  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار