استاندار کرمانشاه گفت: وجود بیش از ۱۷۰ هزار نفر در استان مهمترین دغدغه مدیریت ارشد استان است.
کد خبر: ۵۸۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 10 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی امور بین الملل استانداری؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان مهمترین وظیفه مدیران را فراهم ساختن بستر‌هایلازم برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری دانست.

وی اظهار داشت: واقعیت این است که امروز مشکل بیکاری مردم استان را رنج می‌دهد و این موضوع مهمترین دغدغه مجموعه مدیریتی استان است.

وی خاطرنشان ساخت: دغدغه بیش از ۱۷۰ هزار نفر بیکار در استان را داریم لذا باید با تمامی تلاش در جهت جذب سرمایه گذاری به منظور اشتغالزایی گام برداریم و این موضوعمهمترین وظیفه مدیران استان است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: تشویق سرمایه گذاران برای ایجاد سرمایه گذاری برای ما یک اصل و هدف است و تنها موضوعی که برای جذب سرمایه گذاری وجود دارد اهلیت وتوانمندی سرمایه گذاران است.

مهندس بازوند ادامه داد: در هر جلسه ملاقات عمومی بیشترین درخواست مردم برای شغل و کار جوانان است لذا مدیران باید به موضوع سرمایه گذاری بیش از پیش توجه کنند.

وی گفت: همه مدیران و کارشناسان دستگاه‌ها وظیفه دارند بستر لازم را برای جذب سرمایه گذاری در استان فراهم سازند.

در ادامه استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به ایجاد طرح هتل پنج ستاره با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان در کرمانشاه گفت: باید از این گونه طرح‌ها که قرار است به طور کامل باسرمایه بخش خصوصی راه‌اندازی شود حمایت کنیم و در جهت رفع موانع پیش روی اجرای چنین طرح‌هایی تلاش نمائیم.

مهندس بازوند همچنین درباره طرح کارخانه قند صحنه نیز عنوان کرد: اگر سرمایه‌گذار این پروژه سرمایه کافی داشته باشد نباید موانعی مانند مسائل زیست محیطی و ... را سد راهسرمایه‌گذاری کنیم.

وی همچنین به طرح کارخانه ساخت پنل و سلول‌های خورشیدی در استان اشاره و بیان کرد: این پروژه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد و اگر سرمایه‌گذار بتواند سهمخود که حدود ۳۰۰ میلیون یورو به صورت ارزی است را بدون مشکل تامین کند، ما هم برای تامین مابقی اعتبار مورد نیاز همکاری می‌کنیم.

در این نشست مسائل مربوط به چند طرح سرمایه‌گذاری شامل بیمارستان ویانا، گلخانه مدرن حیدرآباد، کارخانه تولید سلول و پنل‌های خورشیدی، ساخت میدان تره‌بار و خشکبار وکارخانه قند صحنه بررسی شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار