استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری دارد و در سال 97 توسعه گردشگری اولویت این استان خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 11 April 2018

به گزارش تابناک : دکتر فریدون همتی در نخستین نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان در سال 97 توسعه گردشگری را اولویت هرمزگان در سال جاری اعلام کرد و بیان داشت: گردشگری یکی از پایه های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در هرمزگان است که موجب کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان خواهد شد.
وی ادامه داد: استان هرمزگان ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری دارد و در سال 97 توسعه گردشگری اولویت این استان خواهد بود.
استاندار هرمزگان با اشاره به بررسی برنامه ها و نیازهای توسعه گردشگری در استان در این نشست، افزود: ساخت بلوار ساحلی در شرق بندرعباس آغاز شده که باید این بلوار همه زیرساخت های لازم برای استقرار گردشگران را داشته باشد.
همتی خواستار استفاده از زمین های ساحلی غرب بندرعباس بعد از ساحل سورو برای توسعه گردشگری شد و عنوان کرد: باید با همکاری مناسب از این زمین ها برای توسعه گردشگری استفاده شود.
وی تصریح کرد: برای بهره برداری بهتر از ساحل سورو در شهر بندرعباس نیاز است از ورود خودرو به این ساحل جلوگیری شود تا مردم بتوانند از ساحل به شکل مناسب استفاده کنند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز امسال تلاش خوبی برای فراهم کردن زیرساخت های گردشگری در استان داشت، خاطرنشان کرد: با تلفیق این تلاش ها و برنامه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می توان به رونق گردشگری به ویژه در بخش خصوصی کمک کرد.
همتی گفت: در این نشست فرصت های تامین مالی بودجه سال 97 توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به خوبی تبیین شد که باید مدیران استانی به ویژه شهرداری ها از این ظرفیت ها استفاده کنند.

 

 

منبع : پایگاه وزارت کشور 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار