رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از تلاش برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیانی که با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان برای تولید فناوری استفاده می‌کنند، خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 11 April 2018

به گزارش تابناک : علی فتی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر سیاست‌های اقتصادی کشور گام برمی‌دارند، افزود: دو اصلی که در فرمایشات مقام معظم رهبری سال‌هاست مورد تأکید قرارگرفته و امسال نیز بر مبنای آن شعار سال را انتخاب کرده‌اند، در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان نهفته است و دولت نیز بر مبنای آن برنامه‌ریزی کرده و گام برمی‌دارد.

وی افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مسیری است که به اقتصاد مقاومتی می‌انجامد و خرید خدمات و محصولات این شرکت‌ها نیز همان حمایتی است که مقام معظم رهبری در شعار امسال خود از آن به‌عنوان حمایت از خرید کالای ایرانی یادکردند.

فتی تصریح کرد: ما نیز در پارک علم و فناوری هرمزگان بنا به وظیفه‌ای که داریم، باید برای تحقق آن گام برداریم و تلاش خواهیم کرد در کنار ترغیب و کمک به خرید محصولات این شرکت‌ها، به افزایش سطح کیفی آن نیز نگاه کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان خاطرنشان کرد: رقابت‌پذیری با کالاهای مشابه خارجی و کیفیت بالای محصول قابل‌عرضه از دیگر اصولی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی گفت: هر نقطه‌ای از کشور قابلیت‌هایی دارد که با شکوفاشدن آن، زمینه توسعه و پیشرفت فراهم می‌آید. ما نیز تلاش خواهیم کرد در نقطه‌ای از کشور که هرمزگان است، مسیر را برای شکوفا شدن کشور از طریق واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کنیم.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار