مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری خلیج فارس در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 16 April 2018

به گزارش تابناک : علیرضا درویش نژاد در ستاد هماهنگی این جشنواره در استانداری هرمزگان که با ریاست بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد گفت : این جشنواره در راستای صیانت از هویت فرهنگی خلیج فارس و جلوگیری از تحریف واقعیت های تاریخی و تمدنی این حوزه شکل گرفته است و تاکنون نیز توانسته است با استفاده از حضور هنرمندان ، اساتید ، مورخان ، پژوهشگران و... به خوبی از عهده این وظیفه بر بیاید.

 

وی بر حمایت همه جانبه دستگاه های مختلف استان از این رویداد مهم تاکید کرد و اظهار داشت : پیگیری ها و حمایت های استاندار و معاونین استانداری قابل تقدیر است و از آن جهت که این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سطح ملی و بین المللی است و مشارکت همه دستگاه ها ضرورت دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : برای این دوره از جشنواره برنامه های بسیار متنوعی دیده شده است که با حضور مقامات بلند مرتبه کشوری برگزار خواهد شد.

 

بهروز اکرمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان نیز گفت: میزبانی این رویداد مهم باعث افتخار هرمزگان در طی این سال ها بوده است و به حق نیز به خوبی از عهده برگزاری مطلوب آن برآمده است.

 

وی عنوان کرد : هم اکنون شیوه جنگ ها در جهان تغییر کرده است و دشمنان به سوی جنگ نرم متمایل شده اند که یکی از این حربه ها بر علیه کشور ما از طریق تحریف هویت های تاریخی و جغرافیایی صورت گرفته است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان بیان داشت : استفاده مطلوب و حداکثری از سرمایه های معنوی و همچنین اساتید دانشگاه ، مورخان و پژوهشگران معتبر می تواند در تسریع اهداف جشنواره موثر واقع شود.

 

اکرمی، مشارکت همه جانبه اعضای ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس را ضروری دانست و گفت : این جشنواره متعلق به همه ایرانیان است و هرمزگان به عنوان مدافعان اصلی خلیج فارس نقش ویژه ای در صیانت از هویت خلیج فارس دارند و بر همین مبنا همه دستگاه ها موظف به همکاری هستند.

 

گفتنی است؛ هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس دهم اردیبهشت ماه در استان هرمزگان برگزار می شود.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار