استاندار هرمزگان در پیامی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش، تاکید کرد: ارتش یکی از رکن های اصلی امنیت و آرامش با آمادگی کامل خود یک قدرت مهم بازدارنده برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
کد خبر: ۵۹۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 18 April 2018

به گزارش تابناک : فریدون همتی روز چهارشنبه در این پیام آورده است: 29 فروردین یادآور ابتکار به یاد ماندنی و پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در حمایت و قدرشناسی از ارتش در نامگذاری این روز به عنوان «روز ارتش» است.
وی افزوده است: دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی از همان دوران انقلاب با قرار گرفتن در صف مردم و بیعت با حضرت امام خمینی (ره) در مسیر کمک به پیروزی انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان و برقراری امنیت در کشور گام برداشته است.
استاندار هرمزگان تصریح کرده است: اوج رشادت های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس قابل ملاحظه است به شکلی که نیروهای مختلف زمینی، هوایی و دریایی ارتش از ابتدای جنگ تحمیلی ضربات اثرگذاری را بر دشمن وارد کرده و قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.
همتی در ادامه عنوان می کند: ایثار و فداکاری نیروهای دلاور ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح موجب شد تا دشمن پس از هشت سال جنگ نتواند حتی بر یک وجب از خاک این سرزمین تسلط یابد که این مهم با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده میسر شد.
وی در پایان پیام خود ابراز کرده است: ارتش یکی از ارکان اصلی امنیت و آرامش موجود در ایران اسلامی است و در طول سالیان اخیر نیز شاهد پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری ارتش کشورمان بوده ایم که تمامی این موفقیت ها با دستان توانمند متخصصان این مملکت رقم خورده است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار