مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: واگذاری تیم نفت تهران به مالک جدید با مشکلات قضایی روبرو شده است.
کد خبر: ۵۹۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 20 April 2018

به گزارش تابناک : رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره علت واگذاری نشدن باشگاه نفت به مالک جدید اظهار کرد: روند واگذاری باشگاه نفت برعهده مجمع واگذاری موسسه فرهنگی ورزشی نفت است و ما در این بخش ورود پیدا نکرده ایم چون آن ها مالک باشگاه نفت بودند. این مجمع باید برای ما نامه ای ارسال کند. همچنین باید ۳ شرطی را که گذاشته ایم عملی کنند. البته ۲ شرط یعنی مسئله مالیات و دارایی و پرداخت بخشی از بدهی بازیکنان تیم انجام شده است.

او افزود: شرط سوم مربوط به بدهی ورزشگاه تختی است که در این رابطه نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نوشتیم و درآن اعلام کردیم بخشی از مطالبات نفت بابت برگزاری مسابقات به اداره کل پرداخت شود که این موضوع توسط مهدی تاج، کفاشیان و بهاروند پیگیری خواهد شد.

 گل محمدی تصریح کرد: بخشی از اشکال در روند واگذاری باشگاه نفت مربوط به مشکلاتی است که از طریق سیستم قضایی و سازمان بازرسی وارد شده به طوری که هنوز این مشکلات برطرف نشده است وگرنه واگذاری کار سخت و پیچیده ای نیست. شروط ما در حال اجراست و به محض این که نامه برای ما ارسال شود، اقدامات عملی را انجام خواهیم داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: براساس شواهد مجمع واگذاری باید نحوه حل مسائل واگذاری و تشریفات قانونی را در درون خود انجام دهد تااین روند تسهیل شود. بلاتکلیفی به ضرر تیم نفت، واگذار شونده و خود سیستم است. امیدوارم دوستان با درایت و تیزهوشی این مسئله را حل کنند. ضمن این که تلاش ما بر این است که در این شرایط فشار را روی تیم نفت کم کنیم تا نتیجه مثبتی در لیگ برتر بگیرند ، به رده پائین تر سقوط نکنند و سهمیه تهران در لیگ برتر کم نشود.

 

 

 

منبع : وانانیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار