معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: ملاک تغییر مدیریتی استاندار، شایسته سالاری و ارزیابی عملکرد مدیران است و هر مدیری که جهادی برای استان تلاش کند، از او حمایت می کند.
کد خبر: ۵۹۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 23 April 2018

به گزارش تابناک : علی رئوفی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک شورای ساماندهی مبادلات مرزی و ستاد تنظیم بازار استان افزود: استاندار هرمزگان از همان بدو آغاز فعالیت در این استان برای ایجاد تغییرات مدیران و فرمانداران تحت فشار بودند اما در برابر فشارها مقاومت کردند.
وی بیان داشت: استاندار قبل از انتصاب مدیران با دستگاه های نظارتی هماهنگی های لازم را انجام می دهند و از ابتدای فعالیت تاکنون کمترین تغییرات مدیریتی را داشته و با مشی فراجناحی نسبت به انتصاب مدیران اقدام کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: نباید در برابر انتصاب مدیران دستگاه ها و سخنان استاندار سریع موضع گرفت چرا که ایشان به دنبال رفع مشکلات مردم و توسعه هرمزگان هستند.
رئوفی گفت: به طور قطع با برگزاری نشست مدیران جدید با گروهای سیاسی بسیاری از ابهام ها رفع می شود.
وی تصریح کرد: براساس دستور العمل ابلاغی وزیر کشور، مدیران وزارت کشور از جمله مدیران ستادی استانداری ها، فرمانداران و بخشداران از بدنه وزارت کشور انتخاب گردند که در هرمزگان نیز همین رویه دنبال شد.
این مسوول گفت: بسیاری از نیروها که از نظر گرایش سیاسی با دولت دوازدهم هم خوانی نداشتند اما توانمند بودند در سطح کشور از توانمندی آن ها برای پیشبرد امور بهره گرفته شد و افتخار است که گروه ها و سلیقه های مختلف با وفاق و همدلی و تعامل برای پیشبرد امور کشور با هم در حال کار و تلاش هستند.
وی افزود: شعار نمایندگان مجلس، علما، امامان جمعه، فعالان سیاسی و اجتماعی و نخبگان هرمزگان این است که استاندار در انتخاب مدیران، فرمانداران و بخشداران آزاد است اما در برخی موارد در عمل بین این حرف تشابهی مشاهده نمی شود.
رئوفی اضافه کرد: استان هرمزگان از ابتدای انقلاب تاکنون از نظر وفاق و همدلی در سطح کشور با وجود اقوام و مذاهب مختلف نمونه بوده و از نظر سیاسی نیز استانی آرام و بدون چالش بوده است و مدیران در فضایی آرام برای توسعه استان تلاش می کنند.
رئوفی هم چنین خطاب به مدیران کل دستگاه هایی اجرایی، روسای سازمان ها و فرمانداران استان افزود: در نشست ها و مجامع عمومی روزه سکوت اختیار نکنید و در سخنرانی های خود از برنامه ها و انتصاب استاندار حمایت کنید.
وی گفت: استاندار هرمزگان هم چنین به صورت ویژه حوزه اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاری در استان را پیگیری می کند و برای تمامی سرمایه گذاران در راستای باز شدن گره مشکلات شان وقت می گذارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار