هم زمان با اعیاد مبارک شعبانیه ، با همت، تلاش و کوشش کارکنان سخت کوش فولاد هرمزگان، رکوردهای افتخار آمیزی در فروردین ماه ۹۷ رقم خورد و یک بار دیگر شاهد رکورد افتخارآمیزی در عرصه فولاد و فولاد سازی بودیم.
کد خبر: ۵۹۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 24 April 2018

به گزارش تابناک : از جمله این افتخارات، تولید آهن اسفنجی توسط مدول B به میزان ٧٧٨٦٠ تن بود که رکورد قبلی آن ٧٦٩٦١  تن در خرداد ماه سال ٩٢ رقم خورده بود. همچنین تعداد ذوب تخلیه شده از کوره شماره ١ به میزان  ٥٧٤  ذوب بود که رکورد قبلی آن  ٥٦٠  ذوب، در دی ماه سال ٩٦ به ثبت رسیده بود. در بخش ذوب تخلیه شده از کوره شماره ٢  نیز تعداد ذوب تخلیه شده به میزان ٥٨٢  ذوب بود که نسبت به ذوب قبلی در دیماه سال گذشته ٣١ ذوب افزایش داشته است.
در کل، مجموع تعداد ذوب های تخلیه شده از کوره ها به میزان ١١٥٦  ذوب می باشد که رکورد قبلی ذوب تخلیه شده ١١١١ ذوب است که در دی ماه ٩٦ رقم خورده است. در قسمت ریخته گری نیز، تعداد ذوب ریخته گری شده قبلی در دی ماه سال گذشته  ١١٠٥ ذوب بود که در فروردین سال ٩٧ به میزان ١١٥٧ ذوب رسیده است.
گفتنی است که در بخش تولید اسلب،  اسلب تولیدی، تولید ماهیانه به میزان ١٣٥١٣٢ تن رسیده که نسبت به دیماه سال قبل ٤٦٥٧ تن رشد داشته است. کسب این موفقیت ها میسر نبود جز با رهبری مدیری توانمند و کار بلد و کارکنانی سخت کوش. این موفقیت بزرگ را به تمامی همکاران  و کلیه ذینفعان شرکت فولاد هرمزگان تبریک عرض می نماییم.

 

 

 

منبع : شهروند 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار