این روزها برانكو ایوانكوویچ شرایط عجیبی را پشت ‌سر میگذارد و پی به یك داستان جالب توجه برده است.
کد خبر: ۵۹۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 26 April 2018

به گزارش تابناک : این روزها برانكو ایوانكوویچ شرایط عجیبی را پشت ‌سر میگذارد و پی به یك داستان جالب توجه برده است. در واقع تقریباً هر بازیكنی مورد غضب برانكو قرار میگیرد و برای مدتی نیمكت‌نشین میشود، از چپ و راست پیشنهاد داخلی، قطری و اروپایی دریافت میكند! وضعیتی كه برانكو را حسابی عصبانی كرده و او را به این نتیجه رسانده كه تحركاتی برای تبلیغ بیجهت برخی بازیكنان در جریان است.

 

 به خاطر میآورد كه در گذشته هم چنین مسائلی رقم میخورد. مثلاً در ماجرای پیام صادقیان و اخراجش از تیم در فصل چهاردهم، چنین اتفاقی رخ داد و همان زمان گفتند صادقیان از پرسپولیس به آلمان میرود اما پیام از این تیم به آن تیم رفت و بعد از یك فصل كه خانه‌نشین شده بود، به لیگ تركیه منتقل شد تا آنجا روی نیمكت ذخیره‌ها بنشیند.

 

دومین نفر، رامین رضاییان بود. او در فصل قبل بارها در تیم تشنج ایجاد كرد تا در نهایت توسط برانكو كنار گذاشته شد اما در طول مدت نیمكت‌نشینی، با اینكه یا به میدان نمیرفت یا فقط چند دقیقه در زمین حضور داشت اما برخی رسانه‌ها معتقد بودند پیشنهاد اروپایی دارد. البته رامین در نهایت راهی اروپا شد اما به عنوان یار تستی، نه بازیكنی كه پیشنهاد رسمی داشته باشد.

 

سپس مهدی طارمی دچار این اتفاق شد. نزدیكان مهدی همیشه از پیشنهادات اروپایی‌اش به خصوص از لالیگای اسپانیا و سری A ایتالیا صحبت میكردند اما او در نهایت به باشگاه ریزاسپور رفت. همان ماجرایی كه سرانجام خوبی برای طارمی نداشت و از سوی دیگر پرسپولیس را دچار بدترین محرومیت ممكن كرد. بعد از آن نیز، هر قدر رسانه‌های مختلف از پیشنهادات اروپایی این بازیكن نوشتند، رخ نداد و این بازیكن راهی لیگ قطر شد آن هم در حالی كه میگویند با ضرر مالی زیادی این انتقال رقم خورده است.

 

در این فصل، همین ماجرا برای محسن مسلمان پیش آمد. تا وقتی برای سرخپوشان در تركیب اصلی بازی میكرد، كسی از پیشنهادات اروپایی این بازیكن صحبتی به میان نمیآورد اما همین كه (به خاطر حاشیه‌هایش) نیمكت‌نشین شد، برخی از رسانه‌ها از پیشنهادات نجومی و اروپایی این بازیكن نوشتند. حتی شنیدیم و خواندیم كه او از لیگ‌های معتبری چون پرتغال، اسپانیا و آلمان هم پیشنهاد دارد!

بعد از مسلمان، نوبت به منشا رسید كه نیمكت‌نشین شود و پیشنهاد اروپایی بگیرد. این یكی، خیلی عجیب بود زیرا منشا از اروپا به ایران آمده بود و در این فصل، در پرسپولیس نتوانست انتظارات را برآورده كند اما آنهایی كه قصدشان فقط تبلیغ برای بازیكنان نیمكت‌نشین است، برای منشا نیز پیشنهادات ساختگی آوردند.

سپس صحبت از احمد نوراللهی شد البته این بازیكن هرگز مورد تنبیه برانكو قرار نگرفت اما شخصاً در مصاحبه‌ای گفته بود من از آمادگی خوبی برخوردار نیستم. با این حال، همین رسانه‌ها و كانال‌های هواداری برایش نوشتند از تركیه، چین، قبرس، یونان و ایتالیا پیشنهاد گرفته است! البته یكی از نزدیكان این بازیكن نوشت: «این اخبار را باور نكنید، نوراللهی با پرسپولیس قرارداد دارد و فصل بعد هم باید بماند. خبری از پیشنهاد هم نیست!»

حالا هم نوبت فرشاد احمدزاده است. فرشاد چند هفته‌ای است كه مورد غضب برانكو قرار گرفته و درست از همان زمان كه نیمكت‌نشین شد، صحبت پیشنهادات خارجی برای این بازیكن هم بر سر زبان‌ها افتاد. تا دیروز میگفتند فقط از قطر پیشنهاد دارد اما امروز بحث عوض شده و میگویند از پرتغال، تركیه، چین، یونان و آلمان پیشنهاداتی به دستش رسیده و باید آن را بررسی كند.                 

برانكو در مواجهه با این حجم از پیشنهاد برای بازیكنان نیمكت‌نشینش بارها گفته: «وقتی قهرمان میشویم، همه بازیكنان و اعضای تیم پیشنهاد میگیرند اما ما به باشگاه اعلام كردیم تك‌تك بازیكنان را برای فصل بعد میخواهیم.» و از سوی دیگر پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس میگوید: «هیچ یك از بازیكنان پرسپولیس پیشنهاد اروپایی ندارند غیر از صادق محرمی. محرمی مذاكراتی با مدیران باشگاه دیناموزاگرب كرواسی داشته اما به ما هم قول داده كه در پرسپولیس بماند.» به گزارش خبرورزشی، و در نهایت، علیرضا بیرانوند نیز با یك مصاحبه، تیر آخر را شلیك كرد: «كدام پیشنهاد؟ اصلاً برای بازیكنان ما، تیمی بهتر از پرسپولیس وجود ندارد و همه میمانند!» حالا باید به برانكو و همكارانش حق داد كه نسبت به این موضوع مشكوك شوند. چرا هر بازیكنی كه با دستور برانكو و به منظور تنبیه انضباطی، برای مدتی نیمكت‌نشین میشود، پیشنهاد اروپایی پیدا میكند؟!

 

 

منبع : جام نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار