کد خبر: ۵۹۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 28 April 2018

بررسی‌های میدانی از هتل‌های این شهر نشان دهنده آن است که در یک هتل پنج ستاره اتاق دو تخته به قیمت ۵۸۰ هزار تومان، اتاق پردیس با ظرفیت دو نفر و سرویس دو نفره ۹۸۰ هزار تومان، سوئیت پردیس با ظرفیت دو نفر و دو نفر سرویس یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و قیمت سوئیت‌های ویژه دو نفره یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و سوئیت ویژه ۴ نفره با یک سرویس اضافه ۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.


در یک هتل چهار ستاره یک اتاق دو تخته دبل ۱۵۶ هزار تومان، اتاق سه تخته ۲۰۵ هزار تومان، سوئیت دو نفره و با دو سرویس اضافه ۲۸۳ هزار تومان و سوئیت رویال با ظرفیت ۲ نفره و با یک سرویس اضافه ۳۶۱ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

 

ببینید

عکس/ سرعین؛ سرزمین چشمه‌های بهشتی



در یک هتل سه ستاره اتاق دو تخته دبل و توئین به ارزش ۱۴۰ هزار تومان، اتاق سه تخته و با یک سرویس اضافه ۱۹۵ هزار تومان و اتاق چهار تخته به همراه یک سرویس اضافه ۲۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در یک هتل دو ستاره اتاق دو تخته هزار تومان، اتاق سه تخته ۱۲۵ هزار تومان و اتاق چهار تخته ۱۷۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

برای یک هتل یک ستاره در این شهر اتاق دو تخته ۱۲۰ هزار تومان، اتاق سه تخته ۱۴۷ هزار تومان، سوئیت سه نفره ۱۶۴ هزار تومان و سوئیت چهار نفره ۱۹۸ هزار تومان قیمت گذاری شد.

منبع: میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار