سرپرست مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد، خواستار مشارکت دستگاه‌های حاکمیتی، نهادهای مدنی، شهروندان و بخش خصوصی در مبارزه با فساد شد.
کد خبر: ۶۰۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 07 May 2018

به گزارش تابناک : موسی خدمتگزار خوشدل در نشست «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» با تاکید بر ضرورت مشارکت همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دخیل در پیشگیری از فساد، بر اهمیت فرهنگ سازی مبارزه با فساد و جلب مشارکت گروه‌های مختلف شهروندان به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و سمن‌ها تاکید کرد.


وی با تشکر از مشارکت فعال دستگاه‌های عضو کارگروه، هم افزایی، یکپارچه سازی و بهینه سازی برنامه‌های ضدفساد ذیل «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» مطابق با مادهٔ ۱۳ «قانون کنوانسیون مبارزه با فساد» تحت عنوان مشارکت همه ارکان جامعه را یک ضرورت اساسی قلمداد کرد.


لازم به ذکر است «کارگروه تدوین برنامهٔ فرهنگی ضدفساد» با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، سازمان صدا و سیما، وزارت خانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فنآوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، شورای عالی استان‌ها، شهرداری تهران، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، بخش خصوصی و نهاد غیردولتی ضدفساد با راهبری مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد در وزارت دادگستری تشکیل می‌گردد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار