مدیریت باشگاه پرسپولیس به آسانی نمی تواند دست به جریمه بازیکنان بزند.
کد خبر: ۶۰۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 08 May 2018

به گزارش تابناک : همین چند هفته قبل بود که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد باشگاه تصمیم گرفته تمام جریمه های گذشته را ببخشد و بازیکنان با خیال راحت و پس از بخشش جریمه ها، بیایند و قراردادشان را تمدید کنند. این در حالی است که مدیریت پیشین باشگاه، جریمه های زیادی برای بازیکنان در نظر گرفته بود و دلیل این جریمه ها نیز جالب بود؛ پوشیدن لباس های اسپانسر دیگر، استفاده از کالای تبلیغاتی که با باشگاه قرارداد نداشتند، حضور در برنامه های صدا و سیما بدون مجوز مدیریت باشگاه، به اعتصاب کشاندن تمرینات، شکست های بی موقع و...
 

البته در قرارداد تک تک بازیکنان درج شده که در صورت قبول شکست، کادرفنی و کادرمدیریتی می توانند آنها را جریمه کنند و حالا که شکست شگفت انگیزی مقابل الجزیره برای سرخپوشان رقم خورده، این امکان برای گرشاسبی به وجود آمده که بازیکنان را جریمه کند. حالا گرشاسبی بر سر یک دوراهی بزرگ قرار گرفته؛ با جریمه کردن پرسپولیسی ها، شانس تمدیدقرارداد با آنها را از دست می دهد و در صورت عدم جریمه نیز، قانون را زیر پا گذاشته و به قرارداد بازیکنان در بخش تنبیهی بی توجه مانده است.

فراموش نکنید شرطِ بخشش جریمه فقط شامل بازیکنانی می شود که بخواهند قراردادشان را تمدید کنند وگرنه بازیکنانی که قصد جدایی از پرسپولیس را دارند، با کسر جریمه از قراردادشان مواجه خواهند شد. با این شرایط، باید دید تصمیم نهایی گرشاسبی چه خواهد بود؛ آیا نسبت به شکست مقابل الجزیره بی تفاوت می ماند یا قرار است اتفاق تازه ای را رقم بزند.

 
منبع:پارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار