پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی برخی از جاده های برون شهری در روزهای 19 تا 22 اردیبهشت را اعلام کرد که بر اساس آن در مسیرهای منتهی به استان های شمالی ممنوعیت هایی اعمال شده است.
کد خبر: ۶۰۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 09 May 2018

به گزارش تابناک : بر اساس این اعلام تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 19 تا ساعت 6 روز شنبه 22 اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
بر اساس این گزارش، همچنین در مسیر کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 21 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است . با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.
بنابراین گزارش، همچنین در جاده هراز تردد همه انواع تریلرها از ممنوع است اما تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12تا 24روز چهار شنبه 19 اردیبهشت و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت از جاده هراز ممنوع است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار