مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه الغرافه قطر عنوان کرد که برای آمادگی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ صبح ها به تنهایی تمرین می کند.
کد خبر: ۶۰۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 10 May 2018

به گزارش تابناک : مهدی طارمی، در مصاحبه با روزنامه الرایه درباره بازی امیرکاپ قطر برابر الریان گفت: آماده‌سازی الغرافه برای این بازی در شرایط بسیار خوبی صورت گرفته و از حمایت کادر مدیریتی باشگاه نیز برخوردار هستیم. الغرافه تحت هدایت بولنت، سرمربی ترکیه‌ای خود با تمام قدرت به مصاف الریان می‌رود.

طارمی درباره نقش کلیدی خود برای به پیروزی رساندن الغرافه برابر الریان اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند تیم را متکی به یک بازیکن بداند اما به طور کلی می‌گویم که الغرافه آماده این بازی است تا بهترین نمایش خود را ارائه دهد. با این شرایط می‌توانیم از شانس پیروزی و صعود به فینال بهره ببریم.

مهاجم الغرافه در رابطه با هراس خود از خط دفاعی تیم الریان گفت: من یک مهاجم هستم و از هیچ خط دفاعی نمی‌ترسم. به تمام حریفان احترام می‌‌گذارم و همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین بازی را با تمرکز خوب انجام دهم. این بازی برای تیم الغرافه مهم‌ترین آزمون در این فصل است و با تکیه بر تمرکز و قدرت تیمی می‌توانیم حریف را شکست دهیم.

طارمی درباره احتمال شش‌گله کردن تیم الریان همانند لیگ ستارگان قطر توسط الغرافه گفت: با توجه به شرایط لیگ ستارگان قطر این کار بسیار سخت و شاید نشدنی باشد. هر 2 تیم شرایط یکسانی دارند و با بهر‌ه‌مندی از بازیکنان باتجربه در اندیشه صعود هستند. هر کسی می‌داند الریان در بازی لیگ ستارگان برابر الغرافه دارای شرایط بسیار خاصی بود. الغرافه هم همانند الریان بازیکنان باتجربه‌ای همانند وسلی اسنایدر است که نقش مهمی برای این بازی خواهد داشت. ما انگیزه مضاعفی برای رسیدن به فینال امیرکاپ قطر داریم و تمام بازیکنان به اهمیت این تورنمنت واقف هستند.

وی درباره میزان هماهنگی خود با تیم الغرافه خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ام با تیم بسیار خوب است و مربوط به الان هم نیست. مبالغه‌آمیز هم نیست که بگویم از همان روز اول حضور در الغرافه با تیم به خوبی هماهنگ شدم و مورد حمایت همه قرار گرفتم. تمامی اعضای تیم الغرافه متحد هستند و برای کسب نتایج خوب و خوشحالی هواداران تلاش می‌کنند.

طارمی سپس با اشاره به دوستانی که در فوتبال قطر دارد گفت: تمامی بازیکنان الغرافه از دوستان نزدیک من هستند و بیرون از زمین با هم مراوده داریم. در این میان مرتضی پورعلی‌گنجی (السد) و سروش رفیعی (الخور) از دوستان صمیمی‌ من هستند.

مهاجم الغرافه درباره آماده‌سازی برای جام جهانی 2018 روسیه همراه تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: صبح‌ها به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم و شب‌ها نیز همراه تیم الغرافه تمرین دارم.

مهدی طارمی در خاتمه درباره آماده‌سازی قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 گفت: سرعت آماده‌سازی قطر بسیار زیاد است و تغییرات شگفت‌انگیزی را هر روز می‌بینم. بی‌صبرانه منتظر آغاز این تورنمنت در آسمان گرم قطر هستم. قطر می‌خواهد شور، هیجان و اراده بزرگ خود را به تمام جهان در جام جهانی 2022 نشان دهد. اطمینان دارم که قطر جهان را خیره خواهد کرد.

 

 

 

منبع : ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار