عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران با بیان اینکه افزایش قیمت در بازار مسکن از اسفند ماه سال گذشته شروع شده است، اظهار کرد: این رشد قیمت و گرانی‌ها از سال گذشته بوده ، اما اکنون میزان معاملات‌ مسکن نسبت به 2 ماه گذشته کمتر شده است.
کد خبر: ۶۰۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 10 May 2018

به گزارش تابناک : ایرج رهبر‌ در ادامه افزود: طی دو ماه گذشته رشد معاملات‌ مسکن چندان نبوده و ما بعد از رکود 5 ساله مسکن، شاهد جهش قیمتی طبیعی هستیم‌.

رهبر با بیان اینکه فشردگی انباشت مسکن طی 5 سال گذشته بسیار بوده است، افزود: زمانیکه‌ انباشت‌ مسکن ایجاد می‌شود، میزان تقاضا نیز برابر با آن افزایش می‌یابد اما به دلیل کافی نبودن قدرت خرید‌، این ناهماهنگی ایجاد می‌شود.
 
عضو انجمن انبوه‌سازان با تأکید بر اینکه مصوبه اخیر شورای عالی پول و اعتبار تاثیر بسزایی در افزایش تولید مسکن، به ویژه بافت‌ فرسوده خواهد داشت، تأکید کرد: باید دولت بتواند شرایط مناسبی را برای تولیدکنندگان‌ مسکن در این بخش ایجاد کند تا انگیزه لازم برای نوسازی این بافت‌ها فراهم شود.
 
رهبر در خاتمه یادآور شد: برای نوسازی بافت‌های فرسوده باید طرح جامعی تهیه شود، چراکه طراحی یک برنامه عجله‌ای، نتیجه خوبی را برای این حوزه به جای نمی‌گذارد.
 
 
منبع : تیتربرتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار