فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان گفت: طی عملیاتی مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه موفق به کشف بیش از 45 میلیارد ریال قاچاق و دستگیری 12 متهم شدند.
کد خبر: ۶۰۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 12 May 2018

به گزارش تابناک : علی‌اصغر خرم‌روی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان شهرستان بندرلنگه در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو فروند لنج باری حامل کالای قاچاق در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی هستند بلافاصله گشت‌های دریایی را به موقعیت اعلامی اعزام کردند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد شناورهای فوق از کشور امارات بارگیری و به مقصد بندر بوشهر در حال حرکت‌اند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: با شناسایی شناورهای فوق و در بازرسی دقیق از آن‌ها، 2 هزار و 592 کیلوگرم برنج، 260 قطعه لوازم جانبی موبایل، 18 هزار و 312 جفت کفش، 120 قطعه لوازم یدکی خودرو، 75 هزار و 168 ثوب البسه، 5 هزار و 900 عدد عینک، یک هزار و 200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ... که خارج از مجوز قانونی بارگیری شده بود کشف شد.

به گفته خرم‌روی در این رابطه 12 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع مسؤول شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات را 45 میلیارد و 292 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی در خاتمه اذعان داشت: دریابانی استان هرمزگان در راستای تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب عزم خود را جزم کرده تابا مجموعه تحت پوشش و امکانات و ظرفیت‌های در اختیار به اهداف متعالی رهبری گام بردارد و دین خود را به نظام مقدس و مردم ادا کند.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار