استاندار هرمزگان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز راه مبارکی را به جامعه نشان می دهند و بر این اساس شایسته تقدیر هستند، گفت: با معرفی خیرین به جامعه تمامی اقشار برای مشارکت در امور نیکوکاری تشویق می شوند.
کد خبر: ۶۰۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 13 May 2018

به گزارش تابناک : دکتر فریدون همتی در بیستمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با تاکید بر لزوم معرفی و تجلیل از خیرین، عنوان کرد: جامعه باید با افرادی که اموال خود را در راه مدرسه سازی به عنوان پایه توسعه و رشد و پیشرفت کشور صرف می کنند، آشنا شود.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز با کار حسنه خود، هم رضای خداوند متعال را جلب می کنند و هم موجب رضایت مردم و خوشحالی دانش آموزان در مناطق مختلف می شوند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز راه مبارکی را به جامعه نشان می دهند و بر این اساس شایسته تقدیر هستند، افزود: با معرفی خیرین به جامعه تمامی اقشار برای مشارکت در امور نیکوکاری تشویق می شوند.

همتی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان با خیرین، تصریح کرد: در هرمزگان برای اینکه کار خیرین مدرسه ساز سرعت یابد، هم در سفر ریاست جمهوری و هم در جلسات تخصصی، بر اختصاص بیشترین منابع اعتبارات استان به تکمیل مدارس تاکید داشته ایم.

وی با بیان اینکه می خواهیم در سال جاری حرکت خوبی در بخش مدرسه سازی در هرمزگان انجام دهیم، اظهار داشت: به خیرین اطمینان می دهم با کمک نمایندگان و سازمان نوسازی مدارس و استفاده از منابع استان، حرکت آنها را سرعت بخشیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خیرین استان هرمزگان در همه زمینه ها مشارکت خوبی دارند و در برابر جامعه احساس مسئولیت می کنند و ما مسئولان نیز تلاش می کنیم در کنار خیرین باشیم و کار را برای آنها تسهیل کنیم.

همتی آینده کشور را در گروی آموزش و تربیت درست نسل جدید دانست و بیان داشت: قدردان تلاش های تمامی خیرین مدرسه ساز استان که کار بزرگ و ارزشمندی انجام می دهند، هستم چون شرایط را برای تحصیل مناسب دانش آموزان فراهم می کنند.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار