کد خبر: ۶۱۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۲ 28 May 2018

تابناک / سرمربی جدید سپیدرود رشت گفت: تست گیری از بازیکنان مستعد زیر 23 سال از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و باشگاه با اتکا به حضور پرشور هواداران و نفرات بااستعداد بومی باقدرت وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود.

نادر دست‌نشان شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز تست گیری در باشگاه سپیدرود اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده، 10 صبح روز چهارشنبه شروع تست گیری از نفرات مستعد بومی است و این تست گیری به مدت چهار روز ادامه دارد.

وی بابیان اینکه هدف از این تست، کشف و پرورش استعدادهای پرشمار استان است افزود: بازیکنان رده سنی زیر 23 سال، جوانان و امید می‌توانند در تست بزرگ‌سالان باشگاه سپیدرود حضور پیدا کنند کمااینکه سپیدرود در تاریخ 50 ساله خود همواره متکی بر بازیکنان جوان و بومی بوده است.

سرمربی سپیدرود رشت بابیان اینکه بازیکنان گران‌قیمت الزاماً برتری و موفقیت به همراه نمی‌آورند تصریح کرد: کاری که درگذشته در پگاه گیلان انجام دادم را در سپیدرود تکرار می‌کنم، بازیکنان جوان و بومی خوبی نظیر حسین ابراهیمی را به لیگ برتر معرفی می‌کنیم و با اتکا به حضور پرشور هواداران و نیروهای جوان بومی جایگاهی به‌مراتب بهتر از فصل گذشته در لیگ برتر کسب می‌کنیم.

دست‌نشان با تأکید بر اینکه سپیدرود حیاط‌خلوت بازیکنان از رده خارج نیست بیان کرد: تست گیری از بازیکنان بومی به معنی بستن یک تیم کاملاً بومی نیست و باشگاه سپیدرود از نفرات مستعد و جوان استفاده می‌کند، تنی چند از بازیکنان باکیفیت فصل گذشته سپیدرود در اندیشه ما برای فصل آتی حضور دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: تیم‌های ریشه‌دار نظیر نساجی مازندران و سپیدرود رشت همواره به لطف بازیکنان جوان و باانگیزه و با کمک نیروی محرک هواداران به موفقیت رسیده‌اند و این باشگاه‌ها حیاط خلوت بازیکنان تمام‌شده نیستند که سال‌های آخر بازنشستگی را در این تیم‌ها سپری کنند.

سرمربی سپیدرود گفت: با بازیکنان فصل گذشته تیممان و بازیکنان سایر تیم‌ها که می‌توانند به سپیدرود کمک کنند مذاکرات خوبی انجام دادم و به‌زودی با آن‌ها قرارداد بسته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار