تابناک / مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با همکاری دستگاه‌های فرهنگی این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۳ 28 May 2018

تابناک / مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با همکاری دستگاه‌های فرهنگی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محسن جعفری امروز در نشست مدیران کلی فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی استانداری گیلان با مسئولان سازمان بسیج رسانه این استان اظهار داشت: در تلاشیم تا جشنواره سراسری عکس بوم‌گردی گیلان با همکاری استانداری‌ و شهرداری‌ها برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیمه دوم امسال در رشت برگزار می‌شود افزود: این جشنواره از رویدادهای مهم فرهنگی استان بوده و نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی فرهنگی برای اجرای کیفی است.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم روز خبرنگار در 17 مرداد امسال گفت: این مجموعه فراگیرترین نهاد رسانه‌ای استان با 18 دفتر شهرستانی در 16 مرکز شهرستان و دو بخش خمام و سنگر است و باید نقش موثری در برگزاری مراسم روز خبرنگار داشته باشد.

جعفری با اشاره به عضویت حدود 80 درصد از خبرنگاران گیلانی در بسیج رسانه، تصریح کرد: انجمن پیشکسوتان و عکاسان خبری گیلان در این سازمان راه‌اندازی شده است.

مشارکت استانداری گیلان در برگزاری جشنواره ابوذر

معاون اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه آماده همکاری با بسیج رسانه هستیم افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در رفع آسیب‌های اجتماعی دارند.

جوادپور با اشاره اینکه دستگاه‌های فرهنگی گیلان در برگزاری باشکوه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر مشارکت می‌کنند گفت: رسانه‌ها در معرفی توانمندیهای گیلان متحد هستند.

وی خواستار همکاری رسانه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی با استانداری گیلان شد و خاطرنشان کرد: طرح‌های سالم‌سازی دریا نیاز برای کاهش غرق شدگان نیازمند فرهنگ‌سازی رسانه‌ای است.

تعامل با رسانه‌ها اولویت حوزه روابط عمومی استانداری

مدیر روبط عمومی و تشریفات استانداری گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه تعامل با رسانه‌ها اولویت حوزه روابط عمومی این استانداری است گفت: آمادگی داریم در برگزاری جشنواره عکس بوم‌گردی همکاری‌های لازم را با بسیج رسانه داشته باشیم.

مرتضی عاطفی خواستار برنامه‌ریزی مشترک در راستای اجرای ویژه برنامه‌های رسانه‌ای شد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا از ظرفیت رسانه‌ها برای ارائه عملکرد مدیران استان نهایت بهره را ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار