مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به توقف توزیع مرغ منجمد در بازار، گفت: در حال حاضر قیمت مرغ کشتار روز در بازار قیمت مناسبی است و به این دلیل توزیع مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام متوقف شده است.
کد خبر: ۶۱۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 05 June 2018

هادی سلامات اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت مرغ کشتار روز در بازار قیمت مناسبی است، توزیع مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام متوقف شده است.

وی افزود: فلسفه فعالیت شرکت پشتیبانی امور دام در بحث توزیع مرغ منجمد در بازار به منظور تنظیم قیمت اقلام در بازار است و اکنون که قیمت مرغ کشتار روز در بازار مناسب است، دیگر نیازی به توزیع مرغ منجمد نیست.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: زمانی که قیمت محصولی مانند مرغ در بازار بالا باشد، پشتیبانی امور دام با توزیع آن محصول در بازار تلاش می کند تا بازار را تنظیم کند و پس از تنظیم بازار کار توزیع را متوقف می کند.

سلامات بیان کرد: با توجه به اینکه اکنون قیمت مرغ زنده در بازار مناسب است، اگر بخواهیم نسبت به توزیع مرغ منجمد در بازار اقدام کنیم، تولیدکننده متضرر خواهد شد و به این دلیل توزیع مرغ منجمد در بازار متوقف شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیاز به تامین مرغ در بازار توسط شرکت پشتیبانی امور دام نیست زیرا بازار در حال تنظیم خود است و قیمت مرغ منجمد در بازار مناسب است. در صورتی که نیاز به توزیع باشد، پشتیبانی امور دام مجددا وارد عمل خواهد شد و نسبت به توزیع مرغ منجمد اقدام خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار