معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از استقبال گسترده خبرنگاران قم برای شرکت در نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 03 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،محمد جواد محرابی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم اظهار کرد: خوشبختانه اقبال خبرنگاران نسبت به شرکت در این جشنواره مطلوب بوده است و امیدواریم که شاهد رقابت خوبی بین جامعه مطبوعاتی قم در قالب این جشنواره باشیم.

وی با اشاره به اینکه تولیدات رسانه‌های قم و خبرنگاران فعال در این استان از نظر کیفیت در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد خاطرنشان کرد: همین مسئله موجب شده است که رقابت جذابی را در نخستین دوره جشنواره مطبوعات قم شاهد باشیم.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه این جشنواره در بخش حرفه ای، بخش موضوعی و بخش ویژه برگزار می شود، بیان کرد: بخش حرفه ای شامل خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت، تیتر، طنز مکتوب، کاریکاتور و کاریکلماتور، طراحی و صفحه آرایی و عکس است.

وی در خصوص بخش ویژه بیان کرد: در این بخش تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی با موضوع شعار سال داوری خواهد شد و بخش موضوعی نیز مربوط به بخش های نما و منظر شهری، ظرفیت های گردشگری و زیارت، ایثار و شهادت، بحران آب و محیط زیست، چالش‌ها و آسیب های اجتماعی و وقف و امامزادگان است.

محرابی با بیان اینکه ارسال آثار فقط از طریق سایت جشنواره به آدرسQom.pressfestival.ir پذیرفته می شود، یادآور شد: با توجه به اینکه 20 تیر ماه به عنوان مهلت نهایی ارسال آثار در نظر گرفته شده است از خبرنگاران می‌خواهیم ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه جوایز ارزنده ای برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، افزود: مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر همزمان با روز خبرنگار در 17 مرداد ماه برگزار می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار