در مورد مالکیت پیام رسان‌های داخلی بشدت مورد توجه کاربران این شبکه‌های مجازی قرار گرفته است؛ آیا در این زمینه گزارشی از سوی وزارت ارتباطات به مجلس ارایه شده است؟ در مورد مالکیت پیام رسان‌ها هنوز گزارش مستندی مشاهده نکرده‌ام.
کد خبر: ۶۲۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 06 July 2018

محمد رضا نجفی، نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران در پاسخ به این سوال که به دنبال فیلتر تلگرام بحث در مورد مالکیت پیام رسان‌های داخلی بشدت مورد توجه کاربران این شبکه‌های مجازی قرار گرفته است؛ آیا در این زمینه گزارشی از سوی وزارت ارتباطات به مجلس ارایه شده است؟ گفت:

در مورد مالکیت پیام رسان‌ها هنوز گزارش مستندی مشاهده نکرده‌ام. به نظرم مجلس تا اینجای کار به هر دلیل ورود موثری در فرایند و تصمیمات نداشته است اما تعدادی از نمایندگان مردم، قدری از نظرات موجود را در این زمینه منعکس کرده‌اند. به گمانم این مقدار کارکرد کافی نبوده است.

او در پاسخ به این سوال که برخی نمایندگان در نظر دارند درباره فیلتر تلگرام و چرایی انجام آن به رغم برخی مخالفت‌ها از رییس جمهوری توضیح بخواهند. آیا چنین ورودی نتیجه بخش خواهد بود؟ گفت: نه تنها نتیجه مفیدی برای این کارپیش‌بینی نمی‌کنم، بلکه خسارات و آثار منفی دیگری را نیز بر آن مترتب می‌بینم. نتایج توضیح خواستن از روحانی درباره فیلتر تلگرام بیشتر از آن که مثبت باشد، منفی است./ جماران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار