«فروش تمام املاک تحت تملک شهرداری اگر به دور از نظارت و بصورت خام فروشی باشد و ذخیره ای برای آینده و پشتوانه مالی برای شهرداری نباشد به بدنه شهر آسیب می زند».
کد خبر: ۶۲۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 06 July 2018

به گزارش تابناک هرمزگان , به نقل از روزنامه ندای هرمزگان سالاری عضو شواری پنجم شهر بندرعباس ضمن عنوان ایم مطلب افزود: ما نباید با تصمیمات شتاب زده نسل آتی را تحت فشار قرار دهیم، لذا باید تمام جوانب را در نظر بگیریم.

مجید عسکری زاده نیز در خصوص مراکز فرهنگی  و نحوه استفاده از آن ها گفت: متاسفانه بخش عظیمی از مراکز فرهنگی و ورزشی تبدیل به رستوران شده اند در صورتی که این اماکن باید در اختیار بخش فرهنگی قرار می گرفت.

وی اظهار داشت:در خصوص اماکن فرهنگی شهرداری باید گزارشی ارائه دهد و برای اطلاع عموم بیان کند که چه فعالیت هایی تا کنون به انجام رسانده است. عسکری تصریح کرد:شورا نباید سرسری تصمیم گیری شود.

اسماعیل بواشه نیز در تایید اظهارات عسکری زاده گفت: دستگاه های متولی نیز باید در این بخش ورود کنند و گزارشات روشن تری ارائه دهند.

کیانوش جهانبخش نیز بخشی از سخنان خود را به این موضوع اختصاص داد و افزود:ایجاد فضای ورزشی و فرهنگی باید در مناطقی گسترش یابد که سرانه کمتری داشته اند و نیاز به انجام امور فرهنگی در آن ها دیده
 می شود.

وی از تخصیص یافتن اعتبارات بصورت نا عادلانه در بخش های فرهنگی انتقاد کرد و گفت : رویکرد اشتباهی که هم اکنون شاهد آن هستیم این می باشد که سرانه دستگاه های پر مخاطب مانند آموزش، فرهنگ و بهداشت نسبت به سایر بخش ها کمتر است و این خود اسیب زننده است.

 سالاری نیز بیان کرد: دستگاه های متولی باید ورود کنند و این بی توجهی به عدم تحرک آن ها نیز باز می گردد.

دانش نیز در حوزه ورزش نظرات متفاوتی داشت؛ وی گفت: رویکرد و دیدگاه اشتباهی که در بین اهالی ورزش وجود دارد این است که حتما باید یک فضای ورزشی با سقف با ارتفاع در اختیار داشته باشیم درصورتی که بسیاری از رشته های ورزشی نیاز به سالن با ارتفاع زیاد ندارند.

وی افزود: سالن با ارتفاع زیاد هزینه نگهداری و تهویه آن نیز بالا می باشد

 

انتهای پیام/محمدرضا قنبرپور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار