کد خبر: ۶۲۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 08 July 2018

«هلال احمر علاوه بر نجات و اسکان در حوادث در زمینه افزایش مشارکت های اجتماعی نیز نقش آفرین می باشد و مشکلات آسیب های اجتماعی را نیز برطرف می نماید». 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، علی اعمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در آیین افتتاح دفتر کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور ابوموسی ضمن عنوان این مطلب و با اشاره به اینکه نقش و وظیفه ی جمعیت هلال احمر خطیر می باشد، گفت: با وجود افتتاح کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور ابوموسی گام مهمی در جهت سازماندهی و ساماندهی داوطلبین برخواهیم داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود: بودجه ی قابل توجه و تجهیزات مناسبی در اختیار کانون دانشگاه پیام نور ابوموسی قرار خواهیم داد.

وی هدف از تشکیل و تاسیس این کانون را تربیت و آموزش های لازم به دانشجویان به منظور آمادگی کامل به هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه در شهرستان ابوموسی دانست.

در ادامه سراجی معاون شهرستان ابوموسی گفت:افتخار می کنم که بنده نیز عضوی از کانون هلال احمر می باشم و از تعامل بسیار خوب دانشگاه پیام نور ابوموسی با ادارات شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

سراجی افزود: با استفاده از توانمندیهای بالقوه اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور ابوموسی گام مهمی در جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان برداشته خواهد شد.

وی با خطاب به دانشجویان عضو کانون هلال احمر دانشگاه، افزود:باید تهدیدها شهرستان را شناسایی کنید و تبدیل به فرصت نماید.

معاون فرماندار شهرستان ابوموسی گفت: با توجه به باور قلبی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی و دانشجویان داوطلب که وجود دارد قطعاٌ این تشکل موفق خواهد بود و گام موثری برای این شهرستان نیز برداشته خواهد شد.

در پایان محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با اشاره به تاکیدات و دغدغه مقام معظم رهبری بر تشکیل کانون ها و مسئولیت دانشجویان عضو تشکلها را فراتر از وظایف دیگر دانشجویان می باشد افزود: حضور فکری و حضور فیزیکی در مواقع لازم ضروری است.

عامری سیاهویی با تاکید بر حضور دانشجویان به صورت داوطلب در کانون ها و گسترش داوطلبی افزود: تسهیل دستیابی جامعه به توسعه می تواند احیاء کننده ارزش های پاک انسانی در جامعه و کشور باشد.

وی آمادگی، استقبال و حمایت همه جانبه خود از کانون ها و تشکل های دانشجویی اعلام نمود.

گفتنی است کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور ابوموسی با حضور مهندس اعمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان، مهندس سراجی معاون فرماندار شهرستان ابوموسی، حجت الاسلام و المسلیمن شهابی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هرمزگان، صالحی رئیس اداره هلال احمر ابوموسی و جمعی از دانشجویان داوطلب و مسئولین افتتاح شد./ندای هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار