کد خبر: ۶۲۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 08 July 2018

فرمانده پايگاه درياباني سیریک از شناسايي و انهدام 500 متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل يكي از روستاهاي اين شهرستان خبر داد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان،سرگرد«سید سهیل حسینی» با اعلام اين خبر گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت مرزبانان اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند مسير انتقال سوخت قاچاقچيان را درسواحل يكی از روستاهاي اين شهرستان و زير ماسه های دريا شناسايی و منهدم كنند.

سرگرد«حسینی» در تشريح جزئيات بيشتر اين خبر افزود:مرزبانان روز گذشته با استفاده از منابع اطلاعاتي باخبر شدند قاچاقچيان در ساحل اقدام به راه اندازي و بازسازي يك خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دريا هستند.

وي ادامه داد:براساس اين خبر بلافاصله گشت دريايی اين پاسگاه به موقعيت اعزام و پس از كمی جستجو موفق شدند ابتداي اين خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دريا پيدا و سريعا اقدام به بيرون كشيدن لوله ها از زير ماسه های دريا كردند.

فرمانده پایگاه درياباني سیریک گفت: قاچاقچيان اين خط لوله را كه 500 متر طول داشت را با استفاده از لوله هاي pvc  در سايزهای چهار و پنج اينچی به طرز ماهرانه ای زير ماسه های دريا پنهان و از آن طريق قصد داشتند سوخت قاچاق را از ساحل به دريا و درنهايت به شناورهای متخلف انتقال دهند.

سرگرد«حسینی» درخاتمه از همكاری خوب مردم شهرستان سیریک تقدير و قدرداني كرد./پایان خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار