کد خبر: ۶۲۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ 08 July 2018

به گزارش تابناک هرمزگان ، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس که همزمان با هفته دولت در سال جاری خبر داد ، مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از بهره‌برداری کرد از خیابان در حال احداث«قدس 20» ضمن اینکه در اجرای این پروژه از درخت کهنسالی حفظ و حراست نمودند، روح‌ا... مرادی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه جزو یکی از پروژه‌های شاخص منطقه سه در سال جاری بوده و تلاش می‌کنیم در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس با اشاره به روند رو به پیشرفت پروژه بازگشایی خیابان قدس۲۰ گفت: این خیابان با طول 307 متر و عرض 16 متر خیابان زنده یاد کوروش گرمساری ( سید کامل) را به بلوار شهید حقانی متصل خواهد کرد.

مرادی‌زاده با بیان اینکه برای بازگشایی این خیابان با صاحبان 18 ملکی که در مسیر قرار داشت، توافق صورت گرفته است، افزود: بالغ بر سه میلیارد ریال اعتبار برای تملک املاک در مسیر این پروژه هزینه شده است.

وی اعتبار احداث این خیابان را 52 میلیارد ريال عنوان کرد و گفت: هزار متر جدول‌کشی، 1900 متر مربع اینترلاک و پیاده‌رو سازی و 4200 متر مربع آسفالت بخشی از اقدامات صورت گرفته در بخش عمرانی است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهمی که در احداث این خیابان مورد بررسی قرار گرفت، وجود یک درخت بزرگ با عمری بالای صد سال بود، خاطرنشان کرد: با الزام و تعهد ما نسبت به طبیعت و زیست‌مندان مفید شهر، با تملک ملک مجاور، اقدامی صورت گرفته که درخت مورد نظر قطع نشود.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار