کد خبر: ۶۲۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵ 09 July 2018

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه خدمات درمانی در دو بخش مستقیم و غیرمستقیم صورت می‌پذیرد، گفت: بالغ‌بر 705 مرکز به‌صورت غیرمستقیم و بالغ‌بر 9 مرکز نیز به صورت مستقیم در استان هرمزگان ارائه خدمات می‌کنند.

به گزارش تابناک در هرمزگان نقل قول از برنا، مریم امیری افزود: تعداد بستری‌شدگان این سازمان طی سال جاری را بالغ‌بر شش هزار و 271 نفر خواند و تصریح کرد: بالغ‌بر 364 هزار و 937 نفر درمجموع به‌صورت سرپایی و بستری به مراکز درمان تأمین اجتماعی استان مراجعه کرده‌اند.

امیری بازسازی فضای اداری، درمانی و رفاهی تأمین اجتماعی قشم، راه‌اندازی 29 تخت بستری جدید در بیمارستان خلیج‌فارس، راه‌اندازی واحد MRI و ماموگرافی ، بازسازی اتاق‌های ایزوله و تکمیل ساخت انبار دارویی در بیمارستان خلیج‌فارس را از اهم اقدامات مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در سال 97 خواند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان راه‌اندازی مرکز درمانی در شهرستان کیش، خرید ساختمان جهت رسیدگی به اسناد پزشکی، اخذ مجوز ساخت مجموعه ورزشی در بیمارستان خلیج‌فارس را از اهم اقدامات در درست پیگیری مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در سال جاری ذکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه قرارداد خرید دستگاه MRI منعقدشده و اعتبار 75 میلیارد ریالی برای آن دیده‌شده است، اظهار کرد: امیدوارم نوسانات ارزی در این راه مخل نبوده و این اعتبار دیده‌شده، کافی باشد و تا پایان سال جاری شاهد راه‌اندازی دستگاه MRI بیمارستان خلیج‌فارس باشیم.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار