کد خبر: ۶۲۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 10 July 2018

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: این سازمان هفت هزار و 950 میلیارد ریال از کارفرمایان و بنگاه های اقتصادی استان طلبکار است که تسویه آن موجب خدمت دهی بهتر به 947 هزار و 944 نفر بیمه شده زیر پوشش در استان می شود

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، سید فاضل حیدری بلوکی در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی (19 تا 25 تیر) اظهار داشت: سازمان مرکزی مبلغی حدود 470 میلیارد ریال به عنوان سهم بدهی دولت در استان هرمزگان به این اداره کل اعلام کرده بود که با استفاده از روش های مالی اوراق مشارکت و اسناد خزانه دریافت شد.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از بدهی اداره ها و نهادهای استان مانند برخی شهرداری ها، سازمان جهاد کشاورزی و غیره به صورت تهاتر و دریافت خدمت پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان همچنین گفت: در یک سال گذشته روزانه نزدیک به 15 میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت در استان پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: سال گذشته تعداد تخت های فعال بیمارستان خلیج فارس بندرعباس از 225 تخت به 240 تخت رسید.

دکتر مریم امیری بیان داشت: تلاش داریم 29 تخت بر تعداد تخت های فعال بیمارستان خلیج فارس بندرعباس اضافه کنیم که به شرط توافق برای جذب کادر درمانی، محقق می شود.

افزون بر 318 هزار بیمه شده اصلی و 552 هزار بیمه شده تبعی در هرمزگان زیر پوشش خدمت های تامین اجتماعی قرار دارند./پایان خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار