10 کارگروه اقتصادی در هرمزگان برای رفع مشکلات تولید کنندگان راه اندازی و 15 علت اصلی موانع تولید نیز شناسایی شده است
کد خبر: ۶۲۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 11 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت هرمزگان در مراسم تجلیل ازصنعتگران و معدن کاران نمونه استان اظهار داشت: این واحد‌ها با رعایت شاخص‌های افزایش تولید و کیفیت محصول، صادرات، اشتغالزایی و استفاده از نیروی متخصص به عنوان واحد‌های صنعتی نمونه معرفی شدند.
رئیس هیئت حمایت از صنایع وزارت صنعت در همایش روز صنعت و معدن در بندرعباس با اعلام اینکه دهم تیر هر سال به نام روز ملی صنعت و معدن نام گذاری شده است گفت:در شرایط امروز جهان راهی جز ایجاد موازنه قدرت اقتصادی وجود ندارد.
علی اصغر احمدی افزود:دشمنان ما باید نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور ببرند، زیرا با تدابیر رهبرمعظم انقلاب این نظام با قدرت به پیش می‌رود و امروز مثلث دشمنان کشور، امریکا، اسرائیل و عربستان سعودی به همراه منافقان به دنبال تحریم فروش نفت، عدم ورود کالا و مواد اولیه به ایران و جلوگیری از پول حاصل از فروش نفت به ایران هستند.
وی افزود:امروز در کشور ۸۰ هزار واحد صنعتی وجود دارد که ظرفیت بزرگی است احمدی با بیان اینکه بخش خصوصی و شرکت‌ها باید در ایجاد فرصت‌های شغلی گام بردارندافزود: از بخش‌های خصوصی ایی که مشکل برگشت به چرخه تولید دارند حمایت می‌شود.
رئیس هیئت حمایت از صنایع وزارت صنعت از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خواست مشکلات واحد‌های صنعتی را دسته بندی و جمع بندی کرده و به وی تحویل دهد.
استاندار هرمزگان نیز دراین همایش با بیان این مطلب که تولیدات صنعتگران باید صادرات محور، رقابت پذیر با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه شود ، افزود: امسال که رهبر انقلاب بحث حمایت از کالای ایرانی را مطرح کرده اند، دولت با تمام توان بدنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه از تولید کنندگان حمایت کامل می‌کند.
فریدون همتی گفت: رونق کسب و کار‌ها حیات اقتصادی جامعه را شکل می‌دهد و هر اندازه قدرت کسب و کار‌ها بالا باشد با پرداخت مالیات و ارائه خدمات، رفاه جامعه افزایش می‌یابد.
وی ضمن اعلام آمادگی دولت برای حل مشکلات بخش تولید و حمایت قوی از بخش خصوصی برای حضور در بازار‌های جهانی اضافه کرد: در این زمینه ۱۰ کارگروه اقتصادی در هرمزگان برای رفع مشکلات تولید کنندگان راه اندازی و ۱۵ علت اصلی موانع تولید نیز شناسایی شده است.
حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: نظام اسلامی از گردنه‌های سخت و دشواری عبور کرده است و اگر از گردنه مشکلات اقتصادی عبور کنیم دیگر دشمن نمی‌تواند کاری کند.
وی افزود: هرمزگان قلب اقتصادی کشور است و به همین منظور دشمن تمرکز ویژه‌ای برای ضربه زدن به این گلوگاه اقتصادی دارد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید به دولت کمک کنند، زیرا موفقیت دولت موفقیت نظام اسلامی است اضافه کرد : اکنون فضای استان بسیار خوب است و هر پنج نماینده استان در کنار استاندار و مدیران برای رشد، توسعه و پیشرفت استان تلاش می‌کنند.
هاشمی تختی افزود: اگر مدیران از سرمایه گذاران حمایت کنند تا موفق شوند، با ایجاد اشتغال و رونق تولید به همه مردم استان کمک می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار