کد خبر: ۶۲۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 11 July 2018

سیمان کرمان موفق به کسب تندیس «برند ملی اقتدار ملی» شد

 

به گزارش خبرنگار تابناک ، حکایت از شتاب فزاینده این شرکت در راه تعالی و رشد اقتصادی و تولیدی ، علیرغم گذشت عمر 50 ساله چهره این مجموعه را ، شادابتر و بانشاط تر ازگذشته نمایان کرده است. به نحوی در این شرایطی که اکثر صنایع و کارخانجات با خطر کاهش ظرفیت تولید و تعدیل نیروی انسانی مواجه اند ، سیمان کرمان با عزمی راسخ اقدام به تولید محصولات جدید همچون سیمان سفید ، سیمان زودگیر ، سیمان خاص حفاری چاه نفت و چندین تولید جدید دیگر نموده است.

این رشد و شکوفایی سیمان کرمان در ماه‌های اخیر از دید موسسات و نهادهای نظارتی و ارزیابی پنهان نبوده و ظرف مدت کوتاهی شاهد کسب عناوین متعدد برای این شرکت بوده ایم ، از آن دست کسب عناوینی *همچون صنعت سبز. *واحدنمونه صنعتی. *برند ونشان ملی برتر. *مدیریت برتر ملی. *تندیس برند و *نشان تجاری برتر ملی سال۹۷ واین بار کسب نشان برتر *برند ملی اقتدار ملی شد.

گفتنی است که ؛ این نشان طی مراسمی در سالن همایش‌های صدا وسیما باحضور منتخبین عرصه صنعت، تجارت و اقتصاد کشور به پاس فعالیت‌های مهم و ارزنده سیمان کرمان در زمینه تولید محصول ممتاز با نام وبرند مطرح ملی به این شرکت اعطا شد.

 

انتهای پیام / فرزانه اکبری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار