کد خبر: ۶۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 11 July 2018

مديركل تعاون وكار هرمزگان در کارگروه تخصصی اشتغال هرمزگان بر جذب تسهيلات اشتغال روستايی استان تأکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس محمد علی سلیمی مديركل تعاون، كار ورفاه اجتماعي هرمزگان با اشاره به ابلاغ۲۸۹ ميليارد تومان اعتبارات به بخش اشتغال روستايي، بر جذب اين تسهيلات كم بهره تاكيد کرد و اظهار داشت: کمیته های فنی و دستگاههای اجرایی با تلاش و پیگیری مستمر نسبت به تصویب طرح ها و جذب بیشتر تسهیلات اشتغالزايی روستایی اقدام کنند و بانکهای عامل نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

”  سليمي با تاكيد بر اجراي صحيح طرحها و جلوگيري از انحراف در هزينه كرد اعتبارات، اظهار اميدواري كرد: تا پايان تيرماه سالجاري با همكاري دستگاههاي اجرايي و بانكهاي عامل، بتوان اعتبارات تخصيصي استان را به صورت كامل جذب كرد.

وي در ادامه بيان داشت: ۲۸۹ ميليارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای طرحهای اشتغال روستایی و شهرهای زیر۱۰ هزار نفر جمعیت به استان اختصاص داده شده است که با پرداخت کامل این اعتبارات ۵ هزار و ۲۰۰ شغل در روستاها ایجاد می شود.

 سليمي  اضافه كرد: از اسفندماه سال گذشته تاكنون، بيش از ۷۷ ميليارد تومان تسهيلات به ۷۴ طرح در بخشهاي كشاورزي، صنعتي و خدمات پرداخت شده است.

  وي بيان داشت: استان هرمزگان به لحاظ درصد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی به نسبت سهمیه اعتبارات ابلاغی، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

وي با بيان اينكه تا سقف ۶۰ ميليارد ريال در استان براي بررسي طرحها، تفويض اختيار شده است، افزود: بانكهاي عامل درجهت تسريع در فرايند پرداخت اعتبارات، طرحهاي زير ۶۰ ميليارد ريال استان را بررسي و پرداخت نمايند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار